تصاویری جدید منتسب به جی3 ال‌جی منتشر شد

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
مجموعه‌ی تلفن‌های‌هوشمند پرچمدار سال 2014 میلادی و مخصوصاً تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی در حال کامل شدن هستند و در هفته‌های آتی نیز شاهد معرفی رسمی جی۳ توسط ال‌جی خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد این محصول نیز به دلیل افشای بی‌شمار اطلاعات از آن، همچون سایر محصولات اندرویدی، در زمان معرفی تازگی نخواهد داشت. فاش کننده‌ی نام آشنای evleaks تصویر جدیدی از این تلفن‌هوشمند منتشر کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

تصویر جدید در بردارنده‌ی یک تلفن‌هوشمند منتسب به جی۳ است که درون یک قاب محافظ آرام گرفته است. شاید از این تصویر بتوان این گونه استنباط کرد که پس از معرفی آن شاهد عرضه‌ی طیف وسیعی از قاب‌ها و سایر لوازم جانبی باشیم، چراکه این تصویر نشان از توسعه‌ی موازی لوازم جانبی برای این تلفن‌هوشمند در کنار توسعه‌ی خود تلفن‌هوشمند دارد.

تصویر دیگری نیز از نمونه‌های سفید و مشکی منتسب به جی۳ منتشر شده است که که پوشش پلاستیکی در پشت دستگاه را تایید می‌کند. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید در قاب پشتی از پلاستیک مات استفاده شده است. همچنین در قسمت بالای تصویر نمونه‌ای طلایی را می‌بینیم که پیش از این نیز تصویری از آن فاش شده بود.

NewG3Int

براساس شایعات متعدد، به نظر می‌رسد ال‌جی در این تلفن‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل، تراشه‌ی چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 یا 805، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی استفاده خواهد کرد که می‌توان با استفاده از میکرو SD آن را افزایش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات