Google Now هوشمند‌تر می‌شود: اطلاع از موجود بودن محصول جستجو شده

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
Google Now همیشه یک دستیار صوتی کاربردی و مفید بوده و همواره با بروزرسانی‌های مکرر بهتر و بهینه‌تر شده است. پس با زومیت همراه باشید تا به بررسی جدیدترین ویژگی اضافه شده در نسخه جدید Google Now به پردازیم.
تبلیغات

اگر به تازگی در گوگل به جست‌وجوی یک محصول مثل یک اسباب بازی یا یک لباس پرداخته‌اید و این محصول در فروشگاه نزدیک شما موجود نبوده، گوگل این موضوع را به خاطر می‌سپارد، البته که گوگل همه چیز یادش می‌ماند! حال وقتی شما کنار یک مغازه قرار می‌گیرید Google Now به شما کارتی نشان می‌دهد که حاوی اطلاعاتی درباره موجود بودن یا نبودن کالای مورد نظر شما است. پس شما می‌توانید در کنار مغازه مورد نظر بایستید، سپس به خرید محصول مورد علاقه خود بپردازید یا حتی به صورت آنلاین محصول خود را سفارش دهید!

همین طور این امکان وجود دارد که گوگل بر اساس جستجوهای قبلی و فراموش شده شما، از وجود محصول مورد جستجویتان در مغازه نزدیک به شما باخبرتان کند. به نظر می‌رسد این ویژگی جدید بسیار مفید و کاربردی باشد. پس اگه برای استفاده از این قابلیت حسابی مشتاق هستید، کافی است که به کافه بازار رفته و اپلیکیشن Google Search خود را بروز کنید و نظر خود را در مورد کاربردی بودن این ویژگی با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات