تصویر و مشخصات Moto E موتورولا در آستانه معرفی رسمی‌اش فاش شد: پردازنده دوهسته‌ای اسنپ‌دراگون، نمایشگر 4.3 اینچ و دوربین 5 مگاپیکسل

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی موتورولا روز سه‌شنبه هفته جاری محصول رده ارزان قیمت خود، Moto E را معرفی خواهد کرد. اما امروز پیش از معرفی رسمی آن، تصاویر و اطلاعات مربوط به تلفن زیر صد دلاری موتورولا فاش شده است. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

موتورولا در آستانه معرفی جدیدترین تلفن هوشمند ارزان قیمت خود، موتو E با کد XT1021 قرار دارد. روز سه‌شنبه در لندن طی مراسمی از این تلفن هوشمند رونمایی خواهد شد. این تلفن هوشمند که برای بازارهای در حال توسعه تولید شده، به سایر نقاط جهان نیز ارائه خواهد شد. جذاب‌ترین ویژگی این دستگاه نیز قیمت پایین آن که احتمالا زیر 100 دلار است خواهد بود.

اما تصاویر و اطلاعات فاش شده از یک فروشگاه برزیلی تنها چند روز پیش از معرفی این محصول باعث شده که دیگر توجهات همچون گذشته به روز سه‌شنبه معطوف نباشد. تصاویر فاش شده جدید نشان می‌دهند، که Moto E از همان خانواده برادر بزرگ‌ترش، موتو جی محسوب شده و از همان زبان طراحی با تغییراتی جزئی بهره می‌گیرد.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری این تلفن می‌توان به نمایشگر 4.3 اینچ، پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز اسنپ‌دراگون کوالکام، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، امکان افزایش حافظه از طریق کارت microSD، یک گیگابایت حافظه رم و یک دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. منبع تغذیه انرژی این تجهیزات نیز یک باتری با ظرفیت 1980 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. موتورولا اعلام نموده که این باتری می‌تواند پاسخگوی یک روز کامل مصرف کاربر از تلفن هوشمندش باشد. همچنین گمانه‌زنی‌هایی در مورد پشتیبانی این تلفن از تلویزیون دیجیتال وجود دارد.

motoe-leaked

موتورولا برای محافظ نمایشگر از شیشه گوریلا گلس استفاده نموده که بر مقاومت دستگاه می‌افزاید. این تلفن هوشمند ضخامتی 12.3 میلی‌متری خواهد داشت و همچون موتو جی، درپوش پشتی موتو E نیز در رنگ بندی متنوع و قابل تعویض ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات