ال‌جی اعلام کرد که LG Isai FL و LG G3 دو مدل متفاوت هستند

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی رسمی گوشی هوشمند LG Isai FL برای اپراتور KDDI ژاپن بسیاری نگاه‌های دوراندیشانه‌ی خود را به این دستگاه دوخته و به دنبال سرنخ‌هایی از پرچمدار G3 ال‌جی در ظاهر و باطن آن هستند. Isai FL در حقیقت نسخه‌ی جدید گوشی Isai سال پیش ال‌جی است که نشانه‌هایی از طراحی LG G2 را به عاریه گرفته است. اما به نظر می‌رسد صبح روز گذشته تولیدکننده‌ی مطرح کره‌ای به شفاف‌سازی در این خصوص پرداخته و اعلام کرده که  Isai FL دستگاهی متفاوت از پرچمدار آینده‌ی ال‌جی است.
تبلیغات

 بطور مشخص برخی خصوصیات فنی LG Isai FL یادآور چیزی است که انتظار مشاهده‌ی آن‌ها را در LG G3 داریم. Isai FL از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 2560 در 1440 بهره می‌برد. پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 801 MSM8975-AC قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را برای این دستگاه به ارمغان خواهد آورد که دو گیگابایت رم تکمیل کننده‌ی آن خواهد بود. دوربین‌های عقب و جلوی دستگاه به ترتیب به سنسورهای 13.2 و 1.2 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که تمامی این سخت‌افزارها نیروی خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپری تامین می‌کنند. این دستگاه قدرتمند بصورت پیش‌فرض با اندروید 4.4.2 در بازار ژاپن عرضه خواهد شد. Isai FL به ارتباطات WiMAX 2 + LTE-A تجهیز شده و از Knock Code ال‌جی و نیز یک رابط کاربری جدید موسوم به Isai Motion بهره می‌برد. علاوه براین گوشی هوشمند جدید ال‌جی عمق یک متری آب را برای سی دقیقه تحمل خواهد کرد. همانگونه که پیش‌تر نیز گفته شد ال‌جی کار بر روی این دستگاه را با همکاری اپراتور ژاپنی KDDI به اتمام رسانده که احتمالا موجب انحصاری بودن این دستگاه تحت شبکه‌ی اپراتور ژاپنی خواهد شد.

برخی خصوصیات این گوشی با آنچه از LG G3 انتظار داریم مطابقت دارد که ار آن جمله می‌توان به اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش اشاره کرد. اندازه و ظرفیت باتری و نیز قابلیت مقاومت در برابر آب نیز از دیگر مواردی است که احتمالا در پرچمدار جدید ال‌جی نیز شاهد آن‌ها خواهیم بود. اما انتظار می‌رود LG G3 با سه گیگابایت رم و دوربین پشتی 16 مگاپیکسل و جلویی 2.1 مگاپیکسل همراه شود. همچنین وجود تفاوت‌هایی میان طراحی LG G3 و LG Isai FL نیز اجتناب ناپذیر است.

با وجود اینکه بسیاری تصور می‌کردند که Isai FL نسخه‌ی مختص ژاپن G3 است حال با اظهار نظر خود ال‌جی مشخص شده است که چنین مساله‌ای صحت ندارد و احتمالا دلیل تاکید ال‌جی برای روشن‌سازی این قضیه را می‌توان به مشخصات و ویژگی‌های هیجان‌انگیزی نسبت داد که ال‌جی برای پرچمدار جدید خود در آستین دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات