نسخه گوگل پلی گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ توسط گوگل فاش شد

پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ارائه نسخه‌ی گوگل پلی تمام پرچمداران محبوب بازار تقریبا به یک سنت بدل شده است. اکنون که مدتی از عرضه‌ی نسخه رسمی گلکسی اس 5 سامسونگ می‌گذرد، بسیاری از طرفداران سامسونگ و اندروید خالص منتظر پاسخ این سوال هستند که آیا خبری از نسخه‌ی گوگل پلی این پرچمدار محبوب کره‌ای خواهد بود؟ بر اساس آنچه به تازگی از گوگل فاش شده پاسخ به این سوال مثبت است.
تبلیغات

 به نظر می‌رسد گوگل و سامسونگ در حال کار بر روی نسخه‌ی مبتنی بر اندروید خالص گلکسی اس 5 هستند و گوگل آغاز شایعات و خبرهای مربوط به آن را کلید زده است. دستگاه مذکور بصورت مختصر در فروشگاه پلی استور در کنار سایر پرچمداران Google Play Edition به نمایش گذاشته شده است. اگرچه این دستگاه بجای ظاهر شدن تحت نام اصلی، با نام گلکسی اس 4 مشاهده شده اما تصویر ارائه شده به وضوح متعلق به گلکسی اس 5 است.

Galaxy S5 Google Play Edition

با توجه به وجود همزمان کلیدهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در قسمت پایینی این دستگاه، به نظر می‌رسد با یک تصویر ویرایش شده و غیرواقعی مواجه هستیم اما این واقعیت که دستگاه موجود در این عکس همان گلکسی اس 5 است قابل انکار نیست. اگر این تصویر در هر سایت دیگری به نمایش درآمده بود به هیچ عنوان نمی‌توانستیم آن را جدی تلقی کنیم اما هرچه باشد مشخص است که شخصی در گوگل آن را ایجاد کرده و در پلی استور قرار داده است.

اکنون که تصویر نسخه‌ی گوگل پلی گلکسی اس 5 در سایت رسمی گوگل فاش شده است بطور قطع بزودی شاهد اطلاعیه رسمی ارائه آن خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات