لاوا گوشی Iris Pro 20 را معرفی کرد: صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن qHD، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای و دوربین 8 مگاپیکسل

سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
LAVA کمپانی جدید هندی است که به تاز‌گی گوشی جدید Iris Pro 20 خود را با صفحه نمایش 4.7 اینچی و بدنه‌ای به ضخامت 7.7 میلی‌متر معرفی کرده است. این تلفن هوشمند تنها 112 گرم وزن دارد. در ادامه‌ی مطلب می‌بینیم هندی‌ها در کار تولید گوشی چه قدر جدی هستند و مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول نو به چه صورت است؟
تبلیغات

آیریس پرو 20 محصول جدیدی است که پس از معرفی پرچم‌دار کمپانی LAVA به نام Iris Pro 30 معرفی شده و هزینه‌ی کمتری برای مشتریان دارد. تقریباً ظاهر گوشی شبیه به برادر بزرگ‌تر خود است. صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 720p و بدنه‌ای مشابه در آیریس پرو 30 به کار رفته بود که در این گوشی جدید رزولوشن صفحه نمایش به qHD یا 960 در 540 پیکسل تقلیل یافته است.

پردازنده‌ی آیریس پرو 20 یک تراشه‌ی 4 هسته‌ای با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز است، 4 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و 1 گیگابایت رم هم آن را همراهی می‌کند. باتری محصول 2000 میلی‌آمپرساعتی است و اندروید 4.2 روی آن سوار شده است. این گوشی هم مثل پرچم‌داری که چندی پیش وارد بازار شده، یک گوشی دو سیم کارته است.

در آیریس پروی 20 دوربین جلویی برای کاهش هزینه به یک دوربین VGA تبدیل شده، اما دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی به همراه فلش Dual LED آن همچنان پابرجا هستند.

آیریس پرو 30 ماه گذشته عرضه شد و در مجموع یک محصول خوب بود. تنها مشکل سطح پشت گوشی است که اثر انگشت روی آن خودنمایی می‌کند. نرم‌افزار گوشی هم اشکالات و باگ‌هایی داشت و کمی لگ یا تأخیر در استفاده از آن محسوس بود. گرچه به عنوان یک تلفن ارزان‌قیمت نمی‌توان انتظار عملکردی سریع و روان و بدون باگ را داشت.

قیمت آیریس پروی 20 که به زودی روانه‌ی بازار می‌شود، 250 دلار اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات