وب‌گرد: پیشنهادهای شما

سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است. اولین «وب‌گرد» سال ۱۳۹۳ به پیشنهادهای شما اختصاص دارد. ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و سال ۱۳۹۳ از شما دعوت می‌کنیم با «وب‌گرد» همراه ما باشید.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

BOINC

پروژه جهانی BOINC، برای کمک به حل معماهای پیچیده ایجاد شده است. این پروژه از منابع و رایانه‌های کاربران و علاقه‌مندان برای حل کردن مسائل کمک می‌گیرد. به این ترتیب امکانات بسیار زیادی در اختیار تیم قرار می‌گیرد که روند پردازش اطلاعات را کم هزینه‌تر و سریعتر می‌کند. آقای سهیل به زومیت معرفی شده است.

Boinc

باقیات

باقیات، طرحی برای اعطای تسهیلات نشر آثار فرهنگی فرهیختگان ایران در خارج از کشور است. به طور خلاصه در این روش این آثار به طور مستقیم در خارج از کشور با حفظ کلیه حقوق مادی و معنوی صاحب اثر ایرانی تولید و با امکان ثبت رسمی کپی رایت در فروشگاه ها و وب سایت های معتبر عرضه این محصولات به صورت اصلی و یا ترجمه شده عرضه می شوند. این وب‌سایت توسط آقای محسن رحماندوست به ما معرفی شده است.

Baqiat

PSD VAULT

برای علاقمندان به طراحی و فوتوشاپ، وب‌سایت PSD Vault یک منبع فوق‌العاده محسوب می‌شود. در PSD Vault به کمک خلق تصاویر خارق‌العاده با امکانات بی‌نظیر فوتوشاپ آشنا خواهید شد. PSD Vault توسط آقای علی ارژنگی به ما معرفی شده است.

PSD Vault

DUOLINGO

Duolingo، منبعی برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های خارجی است. این وب‌سایت اپلیکیشن مبتنی بر اندروید و iOS هم دارد که به شما در دنبال کردن راحت دروس یاری می‌رساند. Duolingo توسط آقای حسین سلطانلو به ما معرفی شد.

Duolingo

DPLI

DPLI, یک وب‌سایت کوتاه لینک با امکانات خوب و رابط کاربری عالی است که توسط آقای میثاق تیموری به ما معرفی شده است.

DPLI

Heavens Above

این سایت یکی از کامل‌ترین و دقیق‌ترین سایت‌های داده‌های نجومی است. با انتخاب محل رصد میتوانید اطلاعاتی مثل زمان عبور ایستگاه بین‌المللی فضایی، تلسکوپ هابل، ماهواره‌های پر فروغ ایریدیوم و بسیاری از ماهواره‌های دیگر، زمان مناسب برای دیدن سیاره‌ها، دنباله‌دارها و همینطور نقشه آسمان در زمان دلخواه رو بدست بیاورید. این وب‌سایت توسط آقای مهدی جوانبخت به زومیت معرفی شده است.

Heavens Above

CODEC ADEMY

وب‌سایتی برای آموزش طراحی وب‌ و کدنویسی که شامل دروس و دوره‌های مختلف می‌باشد. وب‌سایت CODECADEMY در هنگام تمرین کردن، به صورت دینامیک خطاها را شناسایی کرده و نمایش می‌دهد. این وب‌سایت توسط آقای مجتبی فولادی معرفی شده است.

Codec Ademy

WEBYDO

به کمک Webydo، می‌توانید بدون نیاز به برنامه‌نویسی یک وب‌سایت ساده و کاربردی راه‌اندازی کنید. شاید وب‌سایت‌های ساخته شده توسط Webydo دینامیک نباشند، اما به خوبی می‌توانند نیازهای ضروری کاربران را تأمین کنند. Webydo توسط آقای وحید به ما معرفی شده است.

Webydo

سکان آکادمی

سایت سکان آکادمی، پایگاهی برای علاقمندان به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت است. در سکان آکادمی می‌توانید زبان‌هایی چون جاوا و اندروید را فرا بگیرید. سکان آکادمی توسط آقای سینا دوشیری به ما معرفی شده است.

Sokan Academy

IRIS MUSIC PLAYER

یک شرکت ایرانی، Player جدیدی را معرفی نموده که در هنگام پخش موسیقی، به صورت خودکار نام خواننده را شناسایی کرده و عکس وی را نمایش می‌دهد. این نرم‌افزار با آهنگ‌های ایرانی نیز سازگار است. موزیک پلیر آیرس را آقای رضا نظری معرفی نموده‌اند.

IRIS Music Player

هفت‌گنج

هفت‌گنج، وب‌سایت با موضوعات متنوع است که در یادگیری و اطلاع از موضوعات مورد علاقه، به شما کمک می‌کند. وب‌سایت هفت‌گنج توسط خانم الهام باخدا به ما معرفی شده است.

7 Ganj

اذان‌پلاس

اذان‌پلاس، اپلیکیشنی زیبا و کاربردی است که در امکاناتی چون نمایش اوقات شرعی، قرآن، ذکرشمار و قبله‌نما است. اذان‌پلاس توسط آقای حسین دهقان معرفی شده است.

Azan Plus

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات