تماشا کنید: مایکروسافت در اولین آگهی ویدیویی پس از نهایی‌شدن تصاحب نوکیا، سعی در نمایش تمایز ویندوزفون از سایر پلتفرم‌ها دارد

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
از این پس شاهد عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند از جانب کمپانی فنلاندی نوکیا با این نام و بصورت مستقل نخواهیم بود؛ چراکه خرید نوکیا توسط مایکروسافت قطعی شده و با طی آخرین مراحل از این خرید، جمعه‌ی گذشته نوکیا رسماً به مایکروسافت پیوست. 2,500 کارمند نوکیا نیز با این خرید به زیر پرچم ردموندی‌ها رفتند. مایکروسافت نیز پس از این خرید، اولین آگهی ویدیویی خود را برای محصولات نوکیا منتشر کرد.
تبلیغات

این ویدیو که با شعار Not Like Everybody Else منتشر شده و یادآور جایگاه سوم پلتفرم ویندوزفون در میان سایر پلتفرم‌های تلفن‌های‌هوشمند است که با استفاده از رنگ‌ها و همچنین یک آهنگ قدیمی و متفاوت از گروه Kiniks، متمایز و پررنگ‌تر جلوه داده شده است.

این اولین باری نیست که مایکروسافت سعی در متفاوت نشان‌دادن ویندوزفون در مقایسه با سایر پلتفرم‌های تلفن‌های‌هوشمند دارد. پیش از این نیز مایکروسافت در سال 2010، اولین آگهی ویویویی خود را با مضمونی مشابه منتشر کرد. در این ویدیو مایکروسافت تلفن‌هوشمند ویندوزفونی را به گونه‌ای نمایش داده بود که گویا هیچ‌کس یارای دل‌کندن و بی‌توجهی به آن را ندارد. اخیراً نیز این کمپانی ویدیویی دیگری منتشر کرد که در جریان آن طرفداران سامسونگ و اپل در یک مراسم عروسی به نزاع و درگیری با یکدیگر می‌پردازند. نوکیا نیز برای به سخره‌گرفتن محصولات کمپانی‌های رقیب، آگهی‌هایی را منتشر ساخته است که پیش از این نظاره‌گر آن‌ها بوده‌اید. هرچند آخرین ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت حرارت آگهی‌های پیشین را ندارد، اما این آگهی سعی در نمایش تفاوت و تمایز پلتفرم ویندوزفون از سایر اکوسیستم‌ها را دارد.

 لینک دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات