تماشا کنید: ویدیویی از لپ‌تاپ اندرویدی اچ‌پی با پردازشگر انویدیا فاش شد

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
استراتژی گوگل بر استفاده از اندروید برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و سیستم‌عامل کروم برای لپ‌تاپ‌ها و بعضی از کامپیوتر‌های All-In-One است. اما به نظر می‌رسد اچ‌پی قصد دارد تا تغییراتی در این استراتژی گوگل بدهد. با زومیت همراه باشید تا با لپ‌تاپ اندرویدی اچ‌پی آشنا شویم.
تبلیغات

اگر ویدیویی که در ادامه با هم می‌بینیم واقعیت داشته باشد، اچ‌پی در حال آماده‌سازی یک لپ تاپ اندرویدی است. این لپ‌تاپ Slatebook نام دارد و از یک صفحه‌نمایش لمسی 14 اینچی با کیفیت 1080p و پردازشگر چهار هسته‌ای ساخت Nvidia بهره می‌برد.

این لپ تاپ از ورژن اندروید مرسوم در تبلت‌ها با همان نوار ابزار‌های معروف اندروید که از بالا و پایین صفحه کشیده ‌می‌شوند، استفاده می‌کند. اگرچه ورژن اندروید مورد استفاده در آن هنوز اعلام نشده، ولی با دقت در ویدیو به نظر می‌رسد Slatebook از اندروید نسخه 4.2 یا 4.3 بهره می‌برد.

keyboard

با توجه به تصاویری که از این ویدیو در دسترس است، دکمه Windows روی صفحه‌کلید جای خود را به دکمه‌های Recent Apps و Home داده است. همچنین دکمه بازگشت به عقب متعلق به اندروید، به ‌جای دکمه Escape قرار گرفته است و در ردیف مربوط به آن دکمه های کاربردی لپ‌تاپ های رایج قرار دارند. تمامی درگاه‌ها نیز در این ویدیو نمایش داده شده‌اند. 3 درگاه USB، یک درگاه برای کابل HDMI، یک جک هدفون و به‌طور ویژه ای یک درگاه برای MicroSD و یک درگاه برای سیم کارت! که مورد آخر بسیار جالب است.

هنوز اطلاعات بیشتری از این لپ‌تاپ در دست نیست؛ ولی یک لپ‌تاپ اندرویدی با پردازشگر Tegra، ترکیب عجیبی را ایجاد می‌کند. توجه شما را به ویدیوی منتشر شده جلب می نماییم.

نظر شما در مورد لپ‌تاپ اندرویدی چیست؟ مقالات زومیت با نظرات خوب شما تکمیل می‌گردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات