َشارپ از تلفن هوشمند Aquos-304sh پرده برداشت؛ صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080، تراشه Snapdragon 800 و 2 گیگابایت حافظه رم

جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
شارپ را بیشتر با تلویزیون‌های هوشمند و لوازم صوتی و تصویری آن می‌شناسیم. اما این شرکت ژاپنی فعالیت‌های گسترده‌تری را حتی در بخش تولیدات تلفن‌های هوشمند دارد. در همین راستا شارپ از تلفن هوشمند تازه خود با نام AQUOS Xx 304SH، که از قضا از طراحی دلپذیر و اغواکننده‌ای نیز برخوردار است، پرده برداشت. با زومیت برای آشنایی با این هوشمند 5.2 اینچی که تا ماه آینده وارد بازار ژاپن خواهد شد، همراه شوید.
تبلیغات

 شارپ از فبلت جدید خود که با کمک اپراتور ژاپنی SoftBank Mobile قرار است طی چند ماه آینده در این کشور عرضه شود پرده برداشت. فبلت 5.2 اینچی خوش چهره شارپ از رزولوشن 1080P پشتیبانی می‌کند و رنگ بندی‌های متنوع آن سلیقه‌‍‌‎های متفاوت را تحت پوشش قرار می‌دهد.

عضو تازه وارد خانواده AQUOS، تنها 9 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز حدود 137 گرم اعلام شده است. بر روی صفحه مشخصات این دستگاه, تراشه Snapdragon 800 که در خود یک پردازشگر 2.3 گیگاهرتزی با چهارهسته پردازشی از خانواده Krait به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 330 و  حافظه 2 گیگابایتی RAM جای داده است، به چشم می‌خورد. همچنین حافظه داخلی با گنجایش 32 گیگابایت و درگاه حافظه Micro SD مشخصات این تلفن هوشمند را حداقل بر روی کاغذ، به وضعیت ایده آل نزدیک می‌کنند.

در پس همه این مشخصات قابل ستایش، ضد ضربه و ضد آب بودن, دوام این دستگاه را افزایش می‌دهند. همچنین تمامی قابلیت‌های ارتباطی از NFC تا وای فای و بلوتوث نسخه 4 به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در عقب و 2.1 مگاپیکسلی در جلو به همراه باطری 2600 میلی آمپر بر ساعتی از جمله دیگر مشخصات فنی این محصول محسوب می‌گردند.

هنوز خبری از قیمت گوشی هوشمند شارپ نیست. به علاوه، در کمال تاسف امکان اینکه این محصول در خارج از کشور ژاپن به فروش برسد نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات