گیمر: حالا نوبت حرفه‌ای‌هاست..

پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بخش جدید «گیمر» از امروز آغاز شده است. اگر علاقمند به بازی‌های موبایلی هستید و دوست دارید مهارت خود را در این زمینه محک بزنید با «گیمر» همراه باشید.
تبلیغات

بخش گیمر به صورت هفتـگی و در روزهای پنجشنبه منتشر می‌شود. در گیمر یک بازی ‌موبایلی معرفی می‌شود و شما یک هفته فرصت دارید تا مهارت و توانایی خود را در این بازی به رخ دیگران بکشید. در قسمت بعدی، ۱۰ گیمری که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند معرفی خواهند شد.

این هفته: Subway Surfers: Rome

اولین قسمت از سری «گیمر» به بازی Subway Surfers: Rome اختصاص دارد. محصولی از تیم Kiloo و در سبک Running. شما می‌توانید این بازی را به کمک لینک‌های زیر دانلود و در «گیمر» این هفته شرکت کنید.

شرکت در مسابقه «گیمر»

پس از دانلود و اجرای بازی، از بیشترین امتیازی که در این هفته کسب نموده‌اید یک اسکرین‌شات تهیه کرده و آن را برای ما ارسال کنید. ارسال اسکرین‌شات گرفته‌شده به صورت خام ضروری است. هرگونه تغییر و ویرایش در اسکرین‌شات اعم از کوچک‌کردن، چرخاندن و یا هر چیز دیگر باعث حذف گیمر از مسابقه خواهد شد. اسکرین‌شات تهیه شده از این بازی مشابه تصویر سمت چپ باید باشد که در آن علاوه بر امتیاز این راند، تعداد سکه‌های جمع‌آوری شده و بالاترین امتیاز کسب شده تا به حال نیز نمایش داده شده‌اند. به یاد داشته باشید که اسکرین‌شات خود را به صورت خام برای ما ارسال کنید و هیچگونه تغییری بر روی آن اعمال ننماید.

اگــر قــصــد داریـــد امتــیـــاز خــــود را برای ما ارســال کــنـیـد، لــطفــــا بــه مـوارد زیـر تــوجــه کــنید:ایــــمـــیـــــل آدرس: // مــوضــوع (Subject) ایمیـل: امتیاز شما - Gamer #1در بدنه ایمیل نیز علاوه بــر ضمـیـمه اسکرین‌شات بازی، نام و نام‌خـانوادگی خود را درج نماییـد.

چند نکته

۱- اگر دوست دارید با سایر کاربران آشنا شده و به بازی‌های چندنفره بپردازید، نام‌کاربریتان را در Game Cenetr یا Google Play Game در بخش نظرات نوشته و خود را به دیگران معرفی کنید.

۲- بخش‌هایی مانند سری «پازل» و «گیمر» برای مشارکت هرچه بیشتر شما در زومیت راه‌اندازی شده‌‌اند. هدف ما ایجاد رضایت‌مندی و متنوع‌تر کردن محتوای وب‌سایت زومیت است.

۳- اینجا مکانی برای قضاوت و تحقیق درباره دستکاری افراد نیست. تنها نتیجه شرکت در بخش‌هایی مانند «گیمر» آشنایی بهتر شما با سایر کاربران و تجربه کمی هیجان است. فعالیت زومیت برای شما است و بهتر شدن فضای آن به مشارکت شما نیازمند است.

۴- همیشه افراد اندکی وجود دارند که علاقمند به روش‌های غیرمتعارف هستند. جستجوی پاسخ معماهای «پازل» در اینترنت یا استفاده از ابزارهای مختلف برای دستکاری یا ویرایش اسکرین‌شات‌های «گیمر» به نگرش و دیدگاه شما درباره برگزاری یک رقابت منصفانه و مفرح باز می‌گردد. تیم زومیت همواره سپاس‌گزار کاربرانی است که به خود و دیگران احترام می‌گذارند.

برای شرکت در مسابقه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه فرصت دارید. برای بهتر شدن «گیمر» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت لینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات