اطلاعاتی از مشخصات فنی و اپلیکیشن‌های تلفن‌هوشمندی منتسب به جی۳ فاش شد

سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
مطالعه 3 دقیقه
پس از معرفی گلکسی S5، اکسپریا Z2 و اچ‌تی‌سی وان جدید در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلون و پس از آن، همگان در انتظار معرفی نسل جدید پرچمدار ال‌جی هستند. پس از انتشار تصاویری از ال‌جی Isai که براساس گمانه‌زنی‌ها جی۳ شبیه به آن خواهد بود، گمانه‌ها در مورد مشخصات فنی آن نیز حکایت از ظهور یک تلفن‌هوشمند رؤیایی دارد. انتشار تصاویری منتسب به جی۳ تا حدودی نگرش در مورد ظاهر این تلفن‌هوشمند را شکل داده است. حال انتشار اطلاعاتی از پروفایل اطلاعات‌کاربری آن، بخشی از جزئیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن را روشن ساخته است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که از پروفایل اطلاعات‌کاربری یک تلفن‌هوشمند با کد LG-LS990 و منتسب به جی۳ از مخازن داده‌ی Sprint منتشر شده، می‌توان به بخشی از اطلاعات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند پی برد. به‌نظر می‌رسد باید انتظار داشت تا شاهد استفاده از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 2,560 در 1,440 در این تلفن‌هوشمند باشیم. برخلاف شنیده‌های پیشین که حکایت از حافظه‌ی رم ۳گیگابایتی داشتند، این منبع اطلاعاتی، استفاده از یک حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی را در جی۳ خبر داده است. همچنین ال‌جی از یک حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی بهره برده است که در صورت نیاز می‌توان با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD این ظرفیت را تا ۶۴ گیگابایت افزایش داد.

در مورد دوربین جی۳ نیز، این سند اطلاعاتی نوید استفاده از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی را داده است. هرچند بخشی از اخبار مرتبط با جی۳ امکان استفاده از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در این تلفن‌هوشمند را محتمل خوانده بودند؛ اما بخش عمده‌ای از گمانه‌زنی‌ها بر استفاده از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تأکید داشت. مضاف بر سنسور 16 مگاپیکسلی، باید شاهد بکارگیری فناوری +OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال نیز در این تلفن‌هوشمند باشیم.

LGG3Spec

در مورد اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار بکار گرفته شده در جی۳ نیز، شاهد حضور اپلیکیشن‌هایی اختصاصی از جانب ال‌جی و همچنین بخشی از اپلیکیشن‌های متفرقه در لیست منتشر شده هستیم. از جمله‌ی این اپلیکیشن‌ها می‌توان به +QMemo، +QVoice، EasyHome، Enterprise Suite یا SmartShare Cloud اشاره کرد که در رابط کاربری اپتیموس ال‌جی شاهد آن بوده‌ایم. احتمالاً قرار گرفتن علامت + نشان‌دهنده‌ی بروزرسانی یا اعمال بهبودهایی در این اپلیکیشن‌ها است. همچنین اپلیکیشن‌هایی چون Concierge-Board، Favorite Contacts، TTangible Reality IO و G-Board نیز در این لیست قرار گرفته‌اند که می‌توان وجود آن‌ها را با شنیده‌هایی در مورد وجود رابط کاربری هوشمند با قابلیت شخصی‌سازی دخیل دانست. به‌علاوه وجود اپلیکیشن‌های PayPal، McAfee Mobile Security و LG Account نیز گواهی بر وجود حس‌گر اثر انگشت در این تلفن‌هوشمند است.

LGG3ScreenShot

براساس تصویری از محیط کاربری منتسب به جی۳ که توسط Digital Trends منتشر شده است، نسل جدید پرچمدار ال‌جی از یک رابط کاربری تخت با آیکون‌های روشن‌تری بهره خواهد برد. همچنین باید مرکز اعلانیه‌ها با طراحی جدید با آیکون‌های دایره شکل را نیز به تغییرات انجام شده اضافه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات