با قابلیت WiFi Sense در ویندوزفون 8.1 بصورت خودکار به شبکه‌های بی‌سیم مطمئن متصل شوید

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که یکی از کاربرانی باشید که باید همیشه به اینترنت متصل باشید و در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها با معضل یافتن شبکه‌ی مطمئن و خوب برای اتصال به اینترنت دست و پنجه نرم می‌کنید، احتمالا قابلیت جدید Wi-Fi Sense در ویندوزفون 8.1 برایتان کارآمد خواهد بود.
تبلیغات

امروز مایکروسافت در کنفرانس BUILD 2014 از نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ با چندین و چند قابلیت جدید رونمایی کرد. یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی این سیستم‌عامل Wi-Fi Sense نام دارد.

ویژگی Wi-Fi Sense قادر است تا بصورت خودکار شبکه‌های وای‌-فای رایگان و قابل دسترس برای همه را که مطمئن نیز هستند، یافته و به آن‌ها متصل شود. همچنین با استفاده از ویندوزفون 8.1 دیگر نیازی به اعلام شفاهی رمز عبور روتر خود ندارید و می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های موجود در Wi-Fi Sense، این رمزعبور را به صورت امن با دوستان مورد نظر خود در فیس‌بوک، آوت‌لوک و اسکایپ به اشتراک بگذارید و امکان استفاده از شبکه‌ی بی‌سیم خود را برای آن‌ها نیز فراهم کنید، بدون نیاز به اینکه حالت Guest را در شبکه‌ی خود فعال کنید. یعنی دوستان شما قادر خواهند بود بصورت امن از رمز شبکه وای-فای شما مطلع شوند.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت به چه شکل و از چه روشی شبکه‌های وای-فای عمومی امن را تشخیص می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات