تصاویر از پنل جلویی، قاب و باتری منتسب به آیفون 6 در روزهای اخیر منتشر شد

جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی پرچمداران اندرویدی در کنفرانس موبایل بارسلون و همچنین سردمدار تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی در کنفرانس بیلد، حال نوبت به اپل رسیده است، تا ساخته‌ی خود را برای سرشاخ شدن با رقبا معرفی کرده و به بازار عرضه کند. هرچند زمان زیادی تا معرفی این تلفن‌هوشمند باقی مانده، اما گمانه‌زنی‌ها، انتشار شایعات و تصاویری منتسب به قاب‌ها و قالب‌های آیفون، نقشه‌های شماتیک و اسناد مرتبط با این تلفن‌هوشمند ادامه دارد. جذاب‌ترین نکته‌ی چنین مواردی اشاره به بزرگ شدن صفحه‌ی نمایش این محصول است.
تبلیغات

براساس ویدئویی که غرفه‌ای از یک نمایشگاه در هنگ‌کنگ را به قاب تصویر کشیده است، شاهد نمایش قابی منتسب به آیفون 6 هستیم. این قاب در واقع یک نمونه‌ی تمام فلزی است که شبیه به نمونه‌های پیشین این تلفن‌هوشمند دارد. همانطور که می‌دانید بسیاری از شایعات و اخباری که در مورد این تلفن‌هوشمند منتشر شده، حکایت از الگوبرداری از طراحی آیپد ایر در این تلفن‌هوشمند دارد، یعنی آیفون ۶ دارای لبه‌های خمیده و همچنین پشتی منحنی شکل خواهد بود.

لینک دانلود ویدئو

تولیدکنندگان ابزار‌های هوشمند باید با تکیه بر منابع اطلاعاتی خود نسبت به تولید قطعات مختلف محصولاتی اقدام نمایند تا جایی در چرخه‌ی تولید این محصولات داشته باشند. به نظر می‌رسد این قاب نیز حاصل یکی از این سیاست‌ها است که توسط یکی از تولیدکنندگان شرقی که در چرخه‌ی تولید محصولات هستند، ایجاد شده است.

همچنین هفته‌ی گذشته تصاویری از پنل جلویی تلفن‌هوشمندی منتسب به آیفون 6 نیز در جامعه‌ی مجازی چینی Weibo قرار گرفت. همانطور که در این تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، مقایسه‌ی آن با آیفون 5S نشان از بزرگ بودن این قاب دارد. به احتمال زیاد اندازه‌ی این قاب 4.7 اینچ است.

iPhone6Bezel

از نکات جالب توجه دیگر در مورد این پنل، باریک شدن حاشیه‌ی تصویر در قیاس با آیفون 5S است. ضمناً شیار مربوط به دوربین جلویی نیز در ناحیه‌ای متفاوت از آنچه که در آیفون 5S شاهد آن هستیم قرار گرفته است. گویا دوربین جلویی کمی بالاتر از مکان معمول برای آن تعبیه خواهد شد.

از جمله‌ی تصاویر دیگری که در مورد آیفون منتشر شده است، مربوط به تصاویر منتسب به باتری‌های مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند است.همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، نمی‌توان جزئیاتی از این باتری را از تصاویر برگرفت.

iPhone6Battery
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات