مشخصات فنی تلفن نامعلوم از ال‌جی در وبسایت Sprint منتشر شد؛ آیا این مشخصات متعلق به LG G3 خواهد بود؟

جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
حرف و حدیث‌ها همچنان در رابطه با جدیدترین عضو معرفی نشده خانواده LG ادامه دارد. محصولی که هر چند به صورت رسمی معرفی نشده، اما این روزها مرتبا سایه سنگین شایعات بر سر آن حضور پیدا کرده است. در همین راستا  اطلاعات کاملی از مشخصات فنی تلفن هوشمند نامعلومی از ال‌جی،  توسط سایت اپراتور آمریکایی Sprint فاش شده است. مشخصاتی که به نظر می‌رسد به تلفن پرچمدار آینده ال‌جی، یعنی G3 مربوط هستند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

 طبق تصاویر به بیرون درز کرده، تلفن مجهول‌الهویت ال‌جی، از یک صفحه‌نمایش غول‌پیکر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD (معادل 2560 در 1440 پیکسل) بهره می‌برد. همچنین در دل این تلفن، پرداشگر چها رهسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده در کنار حافظه RAM با گنجایش 3 گیگابایت در تراشه اسنپ‌دراگون 800 دیده می‌شود. همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو به عنوان دوربین دوم، از جمله دیگر مشخصات این دستگاه محسوب می‌شوند.

gsmarena 001

تنها نکته قابل توجه در صورت صحت این شایعات، عدم استفاده ال‌جی از تراشه‌‌ی جدید Snapdragon 801 است. در این مشخصات نام مدل Snapdragon 800 به عنوان تراشه اصلی به چشم می‌خورد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا در صورت صحت این اطلاعات، پرچمدار نسل بعدی ال‌جی دارای چنین مشخصاتی خواهد بود؟ احتمالا حتی اگر این محصول LG G3 باشد، نمونه اولیه و آزمایشی از آن است و انتظار می‌رود ال‌جی از جدیدترین پردازنده کوالکام در پرچمدار بعدی خود بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات