احتمالا نسخه کوچکتر وان M8 اچ‌تی‌سی زودتر از انتظار معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
ارائه نسخه کوچک One M8 پس از دو ماه از معرفی نسخه اصلی تایید شده و طی هفته های پیش رو در تعدادی از فروشگاه ها قابل دسترسی خواهد بود.
تبلیغات

طبق گزارش وب‌سایت 3g.co.uk اچ تی سی در نظر دارد فروش نسخه کوچک پرچمدار جدیدش را از ماه می (خردادماه) آغاز کند اما هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه گسترده آن به بازارهای جهانی اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

قبلا نیز اطلاعاتی از نسخه کوچک گوشی HTC One M8 منتشر شده بود که در آن از رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی و یک صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی و تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات ویدئویی و 13 مگاپیکسلی در پشت، 1 گیگابایت حافظه ‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، اندروید 4.4 کیت‌کت، رابط‌کاربری Sense 6.0 و درگاه میکرو SD صحبت شده بود.

این تلفن همچنین مانند برادر بزرگ‌تر خود از کلید‌ها روی صفحه‌ی نمایش استفاده خواهد کرد. طراحی این گوشی نیز همانند نسخه بزرگتر است و تمام خصوصیات وان بزرگ را حفظ کرده است.

چند روز پیش نیز یک حامل سوئدی بر روی وبلاگش HTC One M8 mini را قرار داده بود به طوری که گمان می‌رفت بزودی این گوشی هوشمند ظاهر شود.

آیا شما هم منتظر نسخه کوچکتر پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی هستید یا وان اصلی را ترجیح می‌دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات