سونی عینک واقعیت افزوده رقیب Oculus Rift را ماه آینده رونمایی می‌کند

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
گزارش شده که سونی سخت در تلاش است تا هر چه سریع‌تر ابزار پوشیدنی واقعیت افزوده خود را برای رقابت با Oculus Rift معرفی کند. سونی اعلام نموده که در کنفرانس GDC 2014 سان‌فرانسیسکو از «حرکت در آینده نوآوری با بخش سرگرمی سونی» پرده بر خواهد داشت.
تبلیغات

سونی همچنین در دعوتنامه خود ذکر کرده که قصد دارد از نوآوری در پلی‌استیشن و آینده بازی‌ها صحبت کند.

در کنفرانس سونی که با حضور تولیدکنندگان بازی برگزار خواهد شد،‌ ریچارد مارکس، مدیر بخش تحقیق و توسعه پلی استیشن و انتون میخالوف که در زمینه توسعه EyeToy و کنترلر پلی‌استیشن Move فعالیت داشته، سخنرانی خواهند کرد. هر دو این افراد جزو لابراتوار Magic Lap سونی هستند و در زمینه فناوری‌های تشخیص و دنبال کرده چشم انسان در پلی استیشن ۴ فعالیت می‌کنند.

علاوه بر این دو، شوهای یوشیدا،‌مدیر بخش نرم‌افزار پلی استیشن سونی نیز سخنرانی خواهد کرد و احتمالا در مورد توسعه نرم‌افزار و امکاناتی که برای بازی‌سازها در نظر گرفته شده است، صحبت خواهد کرد.

هنوز به صورت رسمی مشخص نشده که سونی قصد ارایه یک محصول پوشیدنی مبتنی بر واقعیت افزوده را دارد اما شایعه شده که چنین محصولی رونمایی خواهد شد. اگر زومیت را در نمایشگاه CES 2014 دنبال کرده باشید، حتما با نمایشگر پوشیدنی این شرکت که قادر به پخش تصاویر سه بعدی است آشنا شده‌اید، شاید سونی قصد توسعه همان ابزار به قابلیت‌ها واقعیت افزوده را داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات