گووفون کپی تلفن HTC M8 را پیش از معرفی رسمی آن عرضه کرده است

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
گووفون که به ساخت تلفن‌های شبیه به پرچمدارن موبایل اقدام می‌کند نسخه‌ی شبیه به HTC M8 را پیش از رونمایی روانه بازار کرده است.
تبلیغات

گووفون کمپانی است که به ساخت تلفن‌های شبیه به پرچمدارن موبایل اقدام می‌کند. این شرکت بلافاصله پس از معرفی یک تلفن جدید معروف،‌ نسخه کاملاً شبیه به آن را، البته از نظر ظاهری تولید می‌کند. این کمپانی چندی پیش تلفن شبیه به گلکسی اس ۵ را معرفی کرد و حالا پیش از آنکه نسخه جایگزین HTC One معرفی گردد، تلفنی مشابه آن را با قیمت ۲۳۰ دلار روانه بازار کرده است.

جالب است بدانید که این کمپانی نام تلفن جدید خود را Goophone M8 انتخاب کرده و حداقل از نظر ظاهری این تلفن بسیار شبیه به تصاویر فاش شده از تلفن جدید HTC است که فعلا با نام M8 شناخته می‌شود.

البته این تلفن تنها از نظر ظاهری شبیه به گوشی اچ‌تی‌سی HTC M8 است و از نظر مشخصات فنی تفاوت‌های زیادی با آن می‌کند. این کمپانی حتی دکمه‌های روی صفحه را نیز بصورت تقلبی قرار داده و در عوض دکمه‌های لمسی روی صفحه اندروید را فعال کرده است.

تلفن Goophone M8 مجهز به پردازنده اکتا، حافظه رم ۱ گیگابایت است و از 3G پشتیبانی می‌کند. قیمت آن نیز ۲۳۰ دلار تعیین شده است. جالب است بدانید که نسخه طلایی این تلفن تقلبی تولید شده است.

اگر دوست دارید با این تلفن بیشتر آشنا شوید به وب سایت آن سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات