تصاویری شماتیک منتسب به آیفون 6 منتشر شد

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر منتسب به شماتیک طراحی آیفون 6 فاش شده است که در آن یک آیفون در اندازه‌ی فبلت و همچنین یک نمونه‌ی 4.7 اینچی قابل مشاهده است. اما نکته‌ی جالب توجه در این مورد انتشار دو تصویر شماتیک متفاوت در فضای اینترنت است که هر یک تعریف خاصی از نسل جدید تلفن‌های‌هوشمند اپل را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.
تبلیغات

یکی از این تصاویر توسط وب‌لاگ ژاپنی Mac Otakara که ترجمه‌ی آن گنجینه‌ی مک نام می‌گیرد، منتشر شده است. این اسناد عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند 4.7 اینچی را در کنار یک فبلت 5.7 اینچی با بدنه‌ی پلاستیکی با نام احتمالی آیفون 6C پیشنهاد می‌دهد. طرح‌های منتسب منتشر شده توسط این وب‌لاگ ژاپنی کلیدهای موجود روی این تلفن‌هوشمند از قبیل کلید قفل و تنظیم صدای تلفن‌هوشمند را با الگوی مستطیل و کلید مربوط به سنسور اثر انگشت را بطور سنتی به شکل دایره ترسیم کرده است.

AppleShem1

این سند جزئیات مربوط به ابعاد این نمونه‌ها را نیز بیان کرده است. نسخه‌ی 4.7 اینچی به ترتیب دارای ابعاد 137، 66 و 7.0 میلی‌متر است. نسخه‌ی بزرگ‌تر نیز ابعادی برابر 157، 77 و 6.7 میلی‌متر دارد.

تصویر دوم توسط نشریه فرانسوی NoWhereElse منتشر شده و برگرفته از یک منبع چینی است که اطلاعات ارائه شده توسط آن سند منتشر شده در وب‌لاگ ژاپنی را زیر سوال می‌برد.

AppleShem2

همانطور که در این تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، حتی جزئیات مربوط به محل قرار گیری برند در پشت دستگاه نیز مشخص شده است. اما نکته‌ی حیرت‌انگیز در مورد این تصویر شماتیک، مربوط به ابعاد این ابزار است. عرض ابزار منتسب به فبلت آیفون 6 نیز عدد اعجاب‌انگیز 85 میلی‌متر است که در مقایسه با گلکسی‌نوت 3 سامسونگ که 5.7 اینچ است، بسیار بزرگ‌تر است چراکه فبلت سامسونگ قطری برابر 79.2 میلی‌متر دارد.

از مقایسه‌ی این دو تصویر می‌توان تحقق یافتن تصویر دوم را دور از ذهن عنوان کرد. مطمئنا عرضه‌ی محصولی مطابق الگوی ارائه شده در سند اول محتمل‌تر است، هرچند نمی‌توان در مورد آن نیز به‌طور قطع سخن گفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات