آیا اولین تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفون 8.1 از 3 اردیبهشت به بازار عرضه خواهند شد؟

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
در ماه‌های اخیر شاهد انتشار اخبار و تصاویر متعدی در مورد ویندوزفون 8.1 بوده‌ایم. براساس اطلاعاتی که منتشر شده است، انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود را در کنفرانس بیلد که چهارشنبه‌ی پیش‌رو برگزار می‌گردد، معرفی نماید. اما اولین تلفن‌هوشمند ویندوزفونی مجهز به این نسخه چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشر شده در WP Central، اولین تلفن‌های‌هوشمند مجهز به ویندوزفون 8.1 از تاریخ سوم اردبیهشت ماه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. هرچند هنوز نمی‌توان در این مورد به‌طور قطع سخن گفت. به‌نظر می‌رسد در میان تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی مجهز به نسخه‌ی 8.1 تلفن‌های‌هوشمندی نظیر Ativ SE سامسونگ و لومیا 630 نیز وجود خواهند داشت، چراکه اخیرا شاهد انتشار حجم بالایی از تصاویر فاش شده از هر دو تلفن‌هوشمند بودیم.

WP Central به موارد ذکر شده بسنده نکرده و همچنین مدعی شده است که هم‌اکنون شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت به این نسخه‌ از سیستم‌عامل ویندوزفون دسترسی دارند، چراکه این تولیدکنندگان باید با در اختیار داشتن این نسخه ابزار‌های خود را برای عرضه در زمان مقرر شده آماده کنند. شاید اشاره به برخی از شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت در زمینه‌ی تولید تلفن‌های‌هوشمند خالی از لطف نباشید. در این بین می‌توان به نوکیا، سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، لنوو، هوآوی و زد‌تی‌ای اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفون 8 کنونی نیز به ویندوزفون 8.1 بروز خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات