با Street Blaster آشنا شوید

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر شما این عکس متعلق به چیست؟ یک موتور جت با صدایی وحشتناک یا سلاحی مرگبار متعلق به فیلم‌های علمی تخیلی؟ شاید هم یک موشک‌انداز؟! عکسی که می‌بینید یک boombox است که البته ظاهر آن بیشتر به هسته‌ی مرکزی سفینه‌ی USS Enterprise در سری فیلم‌های جنگ ستارگان شباهت دارد. در ادامه با ما باشید تا با مشخصات این boombox قرن بیست و یکمی بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

با قدرتی معادل 1000 وات و وزن بسته‌بندی شده‌ای معادل 9.8 کیلوگرم، می‌توان انتظار داشت که در صورت استفاده از آن هیچ مشکلی برای شنیدن (یا شناندن!) صدای موسیقی خود به دیگران نخواهید داشت. ابعاد این دستگاه نیز 62 در 25 در 25 سانتی‌متر است که با توجه به وزن بالای آن معقول به نظر می‌رسد. این boombox از قابلیت‌های مربوط به بلندگوهای قرن کنونی، یا به بیان واضح تر امکان اتصال به وسیله‌ی اینترنت بی‌سیم نیز برخوردار است؛ بنابر این برای پخش موسیقی خود نیازی به اتصال سیمی دست و پاگیر نخواهید داشت.

البته امکان استفاده از فیش‌های 3.5 میلی‌متری نیز وجود دارد؛ ولی احتمالاً شما هم پخش موسیقی به صورت مستقیم از طریق بلوتوث را به استفاده از سیم ترجیح می‌دهید. این ابزار قابلیت اتصال بلوتوثی به دستگاه‌های اندرویدی، iOS و رایانه‌های شخصی را دارا است؛ همچنین می‌توان آن را با کمک NFC به دستگاه‌های اندرویدی نیز جفت کرد.

شرکت Pyle همچنین امکان استفاده از میکروفون و اتصال گیتار خود به آن و انجام تنظیمات حرفه‌ای باس، اکو و... را برای دستیابی به صدای دلخواه برایتان فراهم کرده است. تقویت‌کننده‌ی دیجیتالی درون آن نیز به راحتی از پس نیازهای شما برمی آید؛ ضمن اینکه به کمک LEDهای قرار گرفته بر روی آن، از جلوه‌های بصری زیبایی آن نیز لذت خواهید برد.

به جای استفاده از باتری‌های موقت در هنگام دور بودن از منبع برق اصلی، Street Blaster از باتری‌های قابل شارژی استفاده کرده است که تا 4 ساعت پخش مداوم شما را همراهی می‌کنند؛ ضمن اینکه به کمک نشانگرهای قرار‌گرفته بر روی آن، می‌توانید به راحتی از وضعیت باتری آگاه شوید. همچنین در مواردی که از برق شهری دور هستید، می‌توانید از باتری‌های قدرتمند آن برای شارژ‌کردن تلفن همراه خود با استفاده از شارژر USB استفاده کنید.

قیمت این ابزار قدرتمند 249 دلار است و از هم‌اکنون نیز برای خرید در دسترس عموم قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات