ال‌جی تلفن G Pro 2 را وارد بازار آسیا کرد

سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اگر به تلفن با صفحه نمایش بزرگ علاقمند هستید، اما از طرفی از حاشیه دور نمایشگر خوش‌تان نمی‌آید، احتمالا جزو علاقمندان فبلت LG G Pro 2 به شمار می‌روید. این تلفن از صفحه نمایش بزرگ ۵.۹ اینچی با حاشیه دور بسیار باریک بهره می‌برد و کمپانی کره‌ای تولیدکننده آن، عرضه محصول در بازار آسیا را شروع کرده است.
تبلیغات

تلفن G Pro 2 مجهز به صفحه نمایش ۵.۹ اینچ با رزولوشن 1080p است و حاشیه دور آن در طرفین تنها ۳.۳ میلی‌متر است.

این تلفن از قابلیت‌های جذابی همچون امکان ضبط ویدیو 4K، ژست‌های جدید لمسی، دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازنده Snapdragon 800 و ۳ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند.

جی پرو ۲ ابتدا وارد هنک‌کنگ، تایوان،‌ سنگاپور و ویتنام خواهد شد و کمی بعد وارد بازارهای دیگر آسیا، امریکای شمالی و اروپا می‌شود.

قابلیت Knock Code، به کاربران امکان می‌دهد تا گوشی G Pro 2 را با یک حرکت ساده و وارد کردن الگوی اختصاصی روی نمایشگر، دستگاه را روشن و قفل آن را باز کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران گوشی‌های خود را بیش از  ۱۰۰ بار در روز چک می‌کنند و قفل آن را باز می‌کنند. همین امر الهام‌بخش ال‌جی بود که قابلیت KnockON را به مرحله جدیدی برساند. کاربران با G Pro 2 می‌توانند روی نمایشگر، بصورت متوالی بین ۲ تا ۸ بار ضربه بزنند تا گوشی خود را روشن و قفل آن را باز کنند. کاربر می‌تواند از این روش به عنوان رمز عبور استفاده کند و شکل و ترتیب خاصی صفحه را پشت سر هم لمس نماید.

هنوز قیمت این تلفن مشخص نشده است، اما آنچه از مشخصات فنی آن می‌توان متوجه شد، قیمت ارزانی نخواهد نداشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات