مشخصات فنی منتسب به پرچمدار جدید نوکیا با نام لومیا 930 فاش شد

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
Eveleaks که این روزها یکی از موثق‌ترین منابع برای شناسایی و معرفی محصولات معرفی نشده محسوب می‌گردد، خبر از حضور پرچمدار جدیدی از  نوکیا در بازار ویندوزفون می‌دهد.
تبلیغات

 بر اساس توییت تازه‌ای که Eveleaks منتشر کرده است، تلفن هوشمند جدید نوکیا یعنی مارتینی که چندی پیش اخبار اندکی از آن به بیرون درز پیدا نمود، همان نوکیا لومیا 930 است. مشخصات  عضو جدید تلفن‌های هوشمند ویندوز فونی نوکیا، نشان می‌دهد که همانطور که تاکنون از محصولات سری 9xx نوکیا دیده‌ایم، قرار  نیست که با محصولی پایین رده یا میان رده روبرو باشیم. در واقع امکان استفاده از صفحه‌نمایشی Full HD همچون لومیا 929 در محصول جدید نوکیا وجود خواهد داشت. 

Lumia-930

مشخصات فنی درز پیدا کرده از لومیا 930، از پردازشگر چهارهسته‌ای 2.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه RAM‌و حافظه داخلی با گنجایش 16 گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باطری با ظرفیت 2700 میلی‌آمپر بر ساعت خبر می‌دهد. دوربین با کیفیت 20 مگاپیکسلی و همچنین صفحه‌نمایش 4.5 اینچی 1920 در 1080 از جمله دیگر مشخصات فاش شده از لومیا 930 است.

با گذشت مدت طولانی از حضور لومیا 920 نوکیا در بازار محصولات رده بالا، هنوز هم این محصول با بهترین اقبال از سوی کاربران مواجه است. اما شاید حضور لومیا 930 با چنین مشخصات فنی اغواکننده‌ای بتواند بازار محصولات رده‌بالا را برای نوکیا با تغییراتی همراه سازد. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات