فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان و فروشگاه آنلاین مای‌لاوان مکانی مناسب برای خرید لپ‌تاپ و دیگر محصولات الکترونیکی

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
مطالعه 4 دقیقه
اگر به فکر خرید نوت بوک یا تبلت و یا محصولات الکترونیکی و آی تی هستید حتما با سوالات و مشکلات زیر مواجه شده‌اید: از کجا بخرم؟ گارانتی کدام شرکت بهتر است؟ آنلاین بخرم یا آفلاین؟ فروشگاه‌های لاوان همه چیز را برای یک خرید آسان و مطمئن را در اختیار شما قرار می‌دهند.
تبلیغات

برای یک خرید راحت و مطمئن ما لاوان را به شما معرفی می کنیم. لاوان مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای آی‌تی است که در حال حاضر با 70 فروشگاه فیزیکی در سراسر کشور به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای لوازم کامپیوتر و الکترونیک در کشور محسوب می‌شود.

این فروشگاه‌ها که با پشتوانه‌ی شرکت مروارید لاوان نظارت و مدیریت می‌گردد، علاوه بر فروشگاه‌های فیزیکی متعدد در سراسر کشور دارای فروشگاه اینترنتی غنی است که با متددهای روز دنیا طراحی و توسعه داده می‌شود.

در فروشگاه های لاوان، کلیه تجهیزات تکنولوژیک، لوازم جانبی و مواد مصرفی مربوطه، شامل محصولات رایانه‌ای (Computer)، ارتباطی (Communication) و تجهیزات الکترونیک مصرفی (Consumer electronics) به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

محصولات سایت مای ‌لاوان www.mylavan.com تماما از شرکت‌های معتبر و طرف قرارداد شرکت لاوان تامین شده و دارای گارانتی و پشتیبانی رسمی هستند. همچنین علاوه بر گارانتی اصلی محصولات سرویس‌های ویژه‌ای برای مشتریان سایت مای لاوان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به گارانتی رضایت لاوان و گارانتی قیمت لاوان اشاره کرد.

mylavan

گارانتی رضایت (در برگیرنده حقوق مشتری در تمام مراحل؛ قبل از خرید، هنگام خرید و بالطبع پس از آن) خدمات پشتیبانی و مشاوره ای است که سایت مای لاوان و مجموعه‌ی لاوان قبل و بعد از خرید به مشتری ارائه می دهد، که خود تضمین کننده‌ی خرید شما از یک مرکز فروش معتبر است. گارانتی رضایت خدماتی فراتر از گارانتی اصلی محصولات است. یعنی شما می توانید قبل از خرید با کارشناسانی که محصولات را دیده و با کارکرد آن ها آشنائی کامل دارند ، تماس گرفته و سوالات و مشخصات دقیق محصول مورد نظر را جویا شده و با اطلاعات کامل اقدام به خرید نمائید. همچنین محصول خریداری شده از سایت مای‌لاوان و مجموعه لاوان، علاوه بر گارانتی اصلی محصول، دارای پشتیبانی گروه لاوان نیز هستند، که خریدار می‌تواند در صورت بروز مشکل و سوال در مورد محصول خریداری شده، با لاوان تماس گرفته و جهت بر طرف نمودن مشکل خود با کارشناسان لاوان مشاوره نماید. خدمات پشتیبانی لاوان ساده ترین راه را برای هر چه سریع تر بر طرف شدن مشکلات در اختیاران خریداران ارائه می‌دهد.

گارانتی قیمت، سرویس جذاب دیگر فروشگاه‌های لاوان است. دارندگان لاوان کارت (اعضای سایت مای لاوان) بعد از خرید محصول می‌توانند قیمت آن را با قیمت مراکز فروش سراسر کشور مقایسه نموده و در صورتی که در سایر مراکز خرید معتبر آن کالا با همان مشخصات و گارانتی تامین کننده با قیمتی نازل‌تر عرضه شود کاربر می‌تواند با تکمیل فرم مربوط به گارانتی قیمت، خواهان اصلاح قیمت محصول مربوطه یا استرداد مابه التفاوت قیمت آن شود.

تمامی اطلاعات و مشخصات محصولات در سایت مای لاوان با تائید و نظارت تامین کننده‌ی معتبر ارایه می‌شوند و چنانچه اطلاعات محصول در سایت یا محصول خریداری شده تناقضی داشته باشد محصول قابل استرداد خواهد بود.

علاوه بر اطلاعات در صفحه‌ی محصولات، عکس‌ها و اینفوگرافی‌هایی در سایت وجود دارد که به کاربر برای تصمیم‌گیری و انتخاب محصول مورد نظر خود کمک می‌کند.

مجموعه‌ی لاوان و سایت مای لاوان با شعار احترام، قیمت، خدمات و کیفیت از سال 86 شروع به کار نموده و توانسته تحولی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آی‌تی و خرده‌فروشی و همچنین فروشگاه‌های آنلاین بر پایه‌ی فروشگاه‌های فیزیکی به وجود آورد.

در حال حاضر مای لاوان تنها فروشگاه اینترنتی است که پشتوانه‌ی قدرتمندی از فروشگاه‌های زنجیره ای و فیزیکی را برای ارائه‌ی سرویس مشاوره و پشتیبانی بهتر و خدمات پس از فروش مناسب دارا است.

در فروشگاه اینترنتی و آنلاین مای لاوان محصولات برگزیده‌ی آی تی و الکترونیک و اداری اعم از نوت‌بوک و تبلت و لوازم کامپیوتر، هارد اکسترنال، فلش و پرینتر و اسکنر و محصولات دیگر در طیفی گسترده به فروش می رسند.

همچنین کاربران و مشتریان می‌توانند با ثبت نام در سایت و عضویت در خبرنامه لاوان از تخفیف‌ها، طرح‌ها و قرعه‌کشی‌های مجموعه‌ی لاوان اطلاع حاصل نمایند.

در حال حاضر سایت مای‌لاوان تنها فروشگاه اینترنتی درکشور است که با پشتوانه گروه شرکت‌های فراسو با بیش از 70 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور در قالب مدیریت و نظارت مرکزی شرکت عرضه و پشتیبانی مروارید لاوان و قوانین و ضوابطی که آن شرکت تدوین کرده است مشغول به فعالیت است.

از دیگر برتری‌های فروشگاه اینترنتی مای لاوان نسبت به فروشگاه های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گستردگی جغرافیایی در فروشگاه‌های سراسر کشور
  • محصولات قابل عرضه یکسان در فروشگاه‌های فیزیکی و فروشگاه آنلاین
  • شرایط فروش یکسان در کل مجموعه
  • قیمت یکسان در تمام زنجیره فروش
  • موجودی کالا قابل استعلام است
  • صدور فاکتور مکانیزه فروش لاوان از طریق بارکد کالاها
  • تعیین قیمت یکسان محصولات توسط دفتر مرکزی بدون دخالت فروشگاه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه لاوان و سایت مای‌لاوان با مراجعه به سایت و فروشگاه‌های این شرکت به جمع هواداران لاوان بپیوندید و با دریافت لاوان کارت که با هدف ارتقا سرویس‌دهی و حمایت از خریداران و مشتریان فروشگاه های لاوان در سراسر کشور به اجرا در آمده است از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • گارانتی رضایت و کیفیت
  • تخفیفات دوره ای
  • اطلاع رسانی محصولات جدیددر قالب خبرنامه های هفتگی
  • خدمات سلام لاوان
  • دعوت جهت بازدید از نمایشگاه‌ها
  • شرکت در جشن‌ها و سمینارها
  • شرکت در قرعه‌کشی جشنواره‌های لاوان به تناسب خرید
  • فروشگاه اینترنتی و آنلاین مای لاوان

www.MyLavan.com

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات