اشتباه تبلیغاتی کمپانی دل؛ نمایش XPS 15 با قابلیت استفاده از ویندوز 8 و Mac OS X

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید به‌دلیل چشم‌نواز بودن لپ‌تاپ‌های اپل، برخی از کمپانی‌های همچون ایسوس سعی دارند تا با الهام گرفتن از محصولات این کمپانی، علاقمندان به این محصولات را به سوی خود جذب کنند، اما کمپانی دل رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.
تبلیغات

در ویدئویی که در ادامه می‌توانید به نظاره بنشینید، کمپانی دل پا را فراتر نهاده و سیستم‌عامل این کمپانی، مکینتاش را در لپ‌تاپ خود در کنار ویندوز 8 جای داده است. دل قابلیت استفاده از مکینتاش را در XPS 15 قرار داده است تا علاقمندان به سیستم‌عامل اپل که به هر دلیلی قادر به خرید لپ‌تاپ‌های این شرکت نیستند، بتوانند محصول دل را جایگزین نمایند. نکته‌ی جالب توجه در مورد این لپ‌تاپ که در ویدئو مشاهده می‌کنید، امکان سوییچ بین سیستم‌عامل‌ها از طریق کشیدن انگشت روی صفحه‌ی نمایش است.

شاید در ابتدا به‌نظر برسد دل برای لپ‌تاپ خود یک نسخه‌ از سیستم‌عامل اپل را موسوم به هکینتاش ایجاد کرده است، اما این موضوع منشعب از یک اشتباه کوچک است. XPS 15 یک لپ‌تاپ مبتنی بر ویندوز 8 است که در زمان ساخت ویدئوی مربوط به آن  با خلاقیت سازندگان ویدئو همراه شده و قابلیت استفاده هم‌زمان از سیستم‌عامل اپل نیز به آن اضافه شده است.

این ویدئو که پیش از این توسط کانال دل در یوتیوب در دسترس بود، هم‌اکنون از دسترس خارج شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات