مدل مفهومی نکسوس 6 به شکل خمیده، در شش رنگ و با قابلیت ترمیم خودکار طراحی شده است

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعات جدیدی که پس از خرید موتورولا توسط لنوو منتشر شده، گویا قرار است تا نسل بعدی تلفن‌های‌هوشمند نکسوس توسط این کمپانی چینی طراحی و تولید شود، لازم به ذکر است که شایعاتی نیز مبنی بر عدم تولید محصولی با نام نکسوس به گوش رسیده است. هرچند شایعات فراوانی در این مورد مطرح شده، اما نمی‌توان با قطعیت در این مورد سخن گفت، پس هنوز می‌توان سایر گزینه‌های موجود برای تولید نسل جدید نکسوس را نیز ممکن عنوان کرد.
تبلیغات

یکی از جالب‌ترین سوالات که این روزها مطرح است، شکل ظاهری نسل جدید این تلفن‌هوشمند است. 91mobiles.com طرحی مفهومی را از نکسوس 5 منتشر کرده است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم. این تلفن‌هوشمند همچون جی‌فلکس ال‌جی بصورت خمیده طراحی شده است. از مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند می‌توان به وجود یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، نسل جدید تراشه‌های کوالکام با فرکانس کاری 3.0 گیگاهرتز، دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب با پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K با فلاش دوگانه‌، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد. 91mobiles.com نکسوس 6 را با قابلیت ترمیم خودکار همچون جی‌فلکس طراحی کرده است. نکسوس 6 به‌همراه اندروید 4.5 آبنبات‌چوبی به بازار عرضه خواهد کرد.

Nexus6Int

مدل مفهومی ارائه شده در 6 رنگ مختلف سبز، آبی، زرد، قرمز، سفید و سیاه در نظر گرفته شده است. چهار رنگ اول منشعب از چهار رنگ اصلی نماد سری نکسوس است.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات