تخفیف ویژه سرفیس و موتو 360 به مناسبت روز دانشجو

شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
امتداد پارسه تبلت سرفیس و ساعت های هوشمند موتو 360 را برای دانشجویان عزیز با تخفیف ویژه به مدت یک هفته از شنبه 15 آذر تا 22 آذر ماه ارایه خواهد کرد.
تبلیغات

تخفیف برای سرفیس شامل انتخاب یکی از موارد کابل های ویژه سرفیس, مودم 3G یا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان هدیه نقدی است و همچنین تخفیف ساعت های هوشمند موتورولا شامل 35 هزار تومان تخفیف, با قیمت ویژه 1190000 تومان به همراه یکسال گارانتی قابل فروش است.

دیر زمانی است که شرکت امتداد پارسه به عنوان مجموعه ای پیشرو در عرضه محصولات آی تی و خدمات پس از فروش فعالیت دارد. از اهداف اصلی این مجموعه, رفع نیاز مشتریان با ارایه محصولات متنوع از لپ تاپ ها و تبلت های برندهای مختلف تا انواع گجت های پوشیدنی و اکسسوری های مرتبط آن ها بوده است شاید نام امتداد پارسه به عنوان مرکز تخصصی ارایه تبلت های مایکروسافت سرفیس و ساعت های هوشمند موتو 360 به همراه خدمات پس از فروش آن برای علاقمندان محصولات آی تی بیشتر شناخته شده باشد.

از همین رو در راستای حمایت از دانشجویان و ارج نهادن به این روز هدایایی را برای خریداران این دو محصول در نظر گرفته است. امید است فرصتی هرچند کوچک برای علاقمندان آن فراهم گردد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت های زیر مراجعه نمایید: www.mysurface.ir و digiwearable.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات