آیا هیما پرچم‌دار بعدی اچ تی سی نسخه ویندوزفون خواهد داشت؟

شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
همین دیشب بود که upleaks@ در توییت خود برخی مشخصات و نام پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‎سی، هیما را فاش کرد. کمی پس از آن، شایعه ساخت نسخه ویندوزفونی هیما به گوش رسید که در توییت جدید upleaks@ این موضوع تایید نشده است.
تبلیغات

همانطور که اطلاع دارید، پرچم‌دار فعلی کمپانی اچ‌تی‌سی، وانM8، با هر دو سیستم عامل اندروید و ویندوزفون ۸.۱ در دسترس است. با در نظر گرفتن این‌که آخرین نسخه پلتفرم ویندوزفون نمی‌تواند میزان رزولوشن صفحه نمایش بیشتر از ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را پشتیبانی کند، بسیاری اینطور برداشت کردند که صفحه نمایش ۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل شایعه شده برای هیما، دلیل بر داشتن نسخه ویندوزفونی آن است.

himaho

چندی پیش شایعات بسیاری معتقد بودند که اچ‌تی‌سی نسل بعدی پرچم‌دار خود را به نمایشگری ۵.۵ اینچی همراه با وضوح بالای ۱۴۴۰ در۲۵۶۰ مجهز خواهد کرد. شاید این شایعات گفته شده، اشاره بر نسخه فبلت اچ‌تی‌سی هیما دارند.

در هر حال اگر اچ‌تی‌سی به همان نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بسنده کند، به احتمال فراوان با سرزنش کسانی رو به رو خواهد شد که دوست داشته‌اند کمپانی مورد علاقه آن‌ها در بخش نمایشگر نسبت به رقبا کم نگذاشته باشد. همانطور که اطلاع دارید، ویژگی‌های عمومی پرچم‌دار‌های اندرویدی سال ۲۰۱۵ شامل صفحه نمایش QHD، حافظه رم ۳ گیگابایت و دوربین جلو و پشت قوی‌تر می‌شود. تا ماه اسفند هنوز زمان باقی است و حتما شایعات و گمانه‌زنی‌های بیشتری از پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات