هواوی با Honor 6 plus دوربین گوشی‌های پرچم‌دار را به چالش می‌کشد

یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه گوشی‌های هوشمند در طول چند سال گذشته در بخش دوربین پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، اما هنوز جای بهبود وجود دارد. مثلا گوشی‌های گلکسی نوت ۴ و آیفون ۶ پلاس دوربین‌های بسیار پیشرفته‌ای دارند، با این حال هواوی قصد دارد با عرضه گوشی Honor 6 plus اوایل سال 2015، در بخش دوربین رقابت جدیدی را آغاز کند.
تبلیغات

به گزارش سایت فون آرنا، گوشی هوشمند Honor 6 از شرکت هواوی به زودی با مشخصاتی همچون صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 930 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با پشتیبانی از درگاه میکرو SD و باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت معرفی خواهد شد. اما ویژگی که این گوشی را خاص می‌کند، دوربین ۸ مگاپیکسلی پشتی آن است که می‌تواند تصاویری با عمق و جزییات بیشتر را نسبت به گوشی‌های هوشمند موجود ارائه کند.

Galaxy-S5
iPhone-6-Plus
HTC-One-M8
Honor-6-Plus

عکس گرفته شده با Honor 6 plus

Honor-6-Plus-dual-camera-mode

عکس گرفته شده با Honor 6 plus در حالت Dual Camera

فون آرنا همچنین چند عکس از Honor 6  را در مقایسه با تصاویر گرفته شده توسط آیفون ۶ پلاس، گلکسی اس ۵ و اچ تی سی وان M8 ارایه کرده که می‌توانید آن‌ها را در بالا مشاهده کنید. این تصاویر گرفته شده به شما ایده‌ای از میزان تفاوت دوربین این دستگاه‌‌ها خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات