تصاویر جدید از لومیا ۱۰۳۰ یا لومیا مک‌لارن فاش شد

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار تصاویر منتسب به لومیا ۱۰۳۰ یا لومیا مک لارن، حال تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند فاش شده است. پس از انتشار سری اول تصاویر منتسب به این گوشی‌هوشمند، شایعاتی مبنی بر توقف پروسه‌ی تولید این محصول پخش شده بود، در حالی که اطلاعات جدید نشان از این دارد که این محصول نسل جدید لومیا ۱۰۲۰ خواهد بود.
تبلیغات

انتشار تصاویر جدید منتسب به لومیا ۱۰۳۰ در بایدو، گمانه‌ها در مورد احتمال عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند را تقویت کرده است. البته با توجه به نورپردازی و شباهت محیط عکس‌برداری، می‌توان چنین نتیجه گرفت که تصاویر جدید، بخشی از تصاویری است که پیش‌تر فاش شده بود.

در این تصاویر جزئیات بیشتری را از گوشی‌هوشمند منتسب به لومیا ۱۰۳۰ نمایش می‌دهد. براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای از خانواده‌ی اسنپ‌دراگون همراه خواهد شد.

با نگاه به دوربین مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند می‌توان نتیجه گرفت که سنسور مورد استفاده از نوع PureView است که لنز زایس در آن بکار گرفته شده است. همچنین شایعه شده که این گوشی از شبکه‌های 4G پشتیبانی کرده و امکان افزایش حافظه‌ی داخلی با استفاده از اسلات میکرو SD در آن وجود دارد.

شماری از تصاویر نیز لومیا ۱۰۳۰ را شانه به شانه‌ی آیفون ۶ نشان می‌دهد. اعتبار این تصاویر هنوز تایید نشده و برای اطمینان از این مورد باید به انتظار بنشینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات