اطلاعات منتسب به نسل جدید ردمی 1S شیائومی منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی نیمه‌ی اول سال جاری میلادی گوشی‌هوشمند ردمی 1S را با رویکرد ورود به بازار‌هایی غیر از چین معرفی کرد. این گوشی‌هوشمند نمونه‌ای از Hongmi بود که در بازار چین عرضه شده بود. حال اطلاعات منتسب به نسل بعدی این گوشی هوشمند از طریق کمیسیون ارتباطات چین منتشر شده است.
تبلیغات

کمیسیون ارتباطات چین مجوز یک گوشی‌هوشمند متعلق به شیائومی را منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد نسل جدید ردمی 1S خواهد بود. با توجه به مشخصات فنی این محصول و ویژگی‌ها، می‌توان چنین استنباط کرد که این گوشی نسل بعدی ردمی 1S است، اگرچه تغییراتی نیز در این محصول به چشم می‌خورد که از جمله‌ی آن می‌توان به تغییر کلید‌های فیزیکی در پایین گوشی و محل قرارگیری اسپیکر و فلاش در پشت گوشی اشاره کرد.

این گوشی‌هوشمند ۱۳۲ گرم و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۱۳۷ در ۶۹ در ۹.۹ میلی‌متر است و از این‌رو در مقایسه با ردمی 1S سبک‌تر، باریک‌تر و کم‌عرض‌تر است.

از مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، امکان اتصال به شبکه‌های LTE، دوربین دو مگاپیکسلی در جلو و ۸ مگاپیکسلی در عقب، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD اشاره کرد. پردازنده‌ی مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند از نوع چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. ضمنا شیائومی این گوشی را با اندروید کیت‌کت ۴.۴ روانه‌ی بازار خواهد کرد.

اگرچه تغییرات سخت‌افزاری چندان پررنگی در این گوشی‌هوشمند حاصل نشده، اما می‌توان استفاده از اندورید کیت‌کت را در کنار قابلیت اتصال به شبکه‌های LTE از جمله‌ی شاخص‌ترین تغییرات در این گوشی خواند. نسل جدید ردمی 1S در رنگ‌های متنوعی همچون آبی، سفید، قرمز، نارنجی، زرد، بنفش، سیاه و سبز روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبعphonearenaلینک‌مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات