تماشا کنید: بازی StarCraft 2: Legacy of the Void در کنفرانس BlizzCon 2014 رونمایی شد

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
قسمت سوم و نهایی سه‌گانه‌ی StarCraft 2 به نام Legacy of the Void، شب گذشته توسط شرکت بلیزارد در جریان کنفرانس BlizzCon 2014، در قالب بسته‌ی الحاقی و مستقل (Standalone) رونمایی شد.
تبلیغات

Lagacy of the Void، بخش داستانی تک نفره، بخش همکاری Co-op حالت Archon و طبق روال همیشگی، بخش چند نفره‌ آنلاین را دارا خواهد بود و تعداد زیادی نیرو و واحد‌های جدید به این قسمت اضافه شده‌ است.

در حالت Archon، دو بازیکن به صورت مشترک کنترل یک پایگاه را در دست می‌گیرند. این قابلیت امکان تمرکز بیشتر در نبردها را می‌دهد به صورتی که یک بازیکن وظایف کنترل نیروهای تهاجمی را می‌تواند برعهده بگیرد و بازیکن دیگر، کنترل پایگاه و کارهای تدافعی را به دست بگیرد.

بازی Starcraft 2: legacy of the void

حالت بعدی که به این قسمت اضافه شده است، Allied Commanders نام دارد. در این حالت که آن هم به صورت همکاری co-op دنبال می‌شود، بازیکنان با یکدیگر تیمی را تشکیل می‌دهند و در قالب فرماندهان سری StarCraft، به دنبال اهداف از پیش تعیین شده می‌روند. هر فرمانده دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های قابل ارتقا هستند و از امتیازات منحصربه فردی برای واحد‌های خود بهره می‌برند.

بخش داستانی بازی، ادامه‌ای مستقیم بر قسمت قبل است، جایی که جناح Wings of Liberty در می‌یابند که اسطوره‌های پروتوس، آرتانیس با جناح زراتول‌ها تلاش می‌کنند تا اتحادی بین کهکشانی علیه نیروی باستانی و شیطانی Void ایجاد کنند.

مایک مورهایم، مدیر کل و موسس شرکت بلیزارد در جریان کنفرانس شب گذشته BlizzCon 2014 در مورد روایت داستانی قسمت جدید StarCraft 2 گفت:

Legacy of the Void به نوعی جوهره‌ی اصلی سه‌گانه‌ی StarCraft 2 است. بخش داستانی و تک نفره‌ی این بسته‌ی الحاقی و مستقل، روایت گسترده‌ی داستان سری را به سرانجام می‌رساند و بسیار خرسندیم که قابلیت‌ها و حالت‌های جدیدی را توانستیم به بازی جدید اضافه کنیم. این قابلیت‌ها سبب می‌شود تا تجربه‌های متفاوت و متنوعی برای کاربران به وجود بیاید. وجود واحد‌های جدید و قابلیت‌هایی که معرفی کردیم، از بخش چندنفره‌ی StarCraft 2 یک بازی استراتژیک غنی پدید می‌آورد.

برای انجام بازی StarCraft 2 Legecy of the Void، نیازی به قسمت‌های قبل نیست و می‌توان به صورت مستقل آن را نصب کرد. بلیزارد از اعلام تاریخ انتشار بازی سرباز زد و آن را به زمانی دیگر موکول کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، واحدهای جدید و قابلیت‌های اضافه شده می‌توانید به صفحه‌ی رسمی این بازی در سایت Battle.net مراجعه کنید.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات