اچ‌تی‌سی گوشی Desire 620 را معرفی کرد: پردازنده‌ی ۶۴ بیتی S401، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و قیمت ۱۶۰ دلار

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از انتشار اخبار مختلف در مورد سنسور دوربین و سایر قابلیت‌های Desire 620، امروز اچ‌تی‌سی این تلفن را معرفی کرد. دیزایز ۶۲۰ در کشور تایوان معرفی شد و در دو نسخه‌ی مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

نسخه‌ی اول دیزایر ۶۲۰ است که از امکاناتی چون پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی LTE، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی چهارهسته‌ای Snapdragon 410 با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. نسخه‌ی دوم، دیزایر ۶۲۰ جی نام دارد که این گوشی نیز از شبکه‌های مخابراتی LTE پشتیبانی می‌کند، اما پردازنده‌ی مورد استفاده در این نمونه ساخت مدیاتک بوده و دارای ۸ هسته‌ با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز است. این پردانده MT6592 نام دارد.

HTCDesireInt

 هر دو نسخه از دیزایر ۶۲۰ اچ‌تی‌سی از ویژگی‌های مشترکی چون صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب، ۵ مگاپیکسلی در جلو و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. این گوشی‌هوشمند به‌همراه اندروید ۴.۴ و رابط کاربری سنس ۶ روانه‌ی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود دیزایر ۶۲۰ از اول دسامبر و دیزایر ۶۲۰ جی نیز از میانه‌های دسامبر به ترتیب با قیمت ۲۲۵ و ۱۶۰ دلار روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات