وب سایت‌ و ابزار‌های کاربردی هفته

یک‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

90night

90night

تا به حال شده پس از مدتی بیدار شوید و احساس بدی داشته باشید با اینکه زمان زیادی را خواب بوده‌اید؟ یا تا به حال شده با یک خواب کوتاه حس فوق العاده خوبی بگیرید اما دفعه دیگر حسی فوق‌العاده بد؟ دلیل چنین اتفاق‌هایی این است که شما در میان یکی از چرخه‌های خوب خود بیدار شده‌اید. با اپلیکیشن 90night شما می‌توانید مقدار زمانی که باید بخوابید تا چرخه خواب بهم نخورد را محاسبه کنید.

ILoveFile

ilovefile

زمانی که با فایل‌های مختلف درگیر هستید، گاهی اوقات نیاز می‌شود که برخی از آن‌ها را به فرمت دیگری تبدیل کنید. اما پیدا کردن سایتی یا ابزاری که که تمام فرمت‌های متنوع را داشته باشد و قادر به تبدیل صحیح آن‌ها باشد، سخت است. ILoveFile سایتی است که می‌تواند صوت، اسناد و عکس‌ها را با تنوع فرمت‌های زیاد به یکدیگر تبدیل کند.

Habit List

habitlist

همه آن چه که شما برای رسیدن به اهداف خود در نظر دارید، در محیط زیبا و تعاملی Habit List جمع شده است. اپلیکیشن Habit List به شما کمک می‌کند بر روی کار‌هایی که انجام می‌دهید متمرکز بمانید و هیچگاه از مسیر خود خارج نشوید. این برنامه با پیگیری علایق شما تمام وظایف مهمی که در طول روز باید انجام دهید را به شما نشان می‌دهد.

Gridzzly

gridzzly

هر شخصی با توجه به فعالیت و هدفی که دارد ممکن است نیاز به نوع، شکل، طرح و الگوی یک کاغذ سفید پیدا کند.سایت Gridzzly بستری را برای شما فراهم کند که با آن بتوانید الگوی که لازم دارید را بر روی کاغذ داشته باشید و با انتخاب اندازه و خط یا الگو‌های دیگر آن را پرینت بگیرید.

xTab

x-tab

افزونه‌ای برای مرورگر کروم که اجازه ایجاد محدودیت به تعداد تب‌های باز شده را به شما می‌دهد. می‌توانید حداکثر تعداد صفحه‌ای که می‌تواند در کروم باز شود را مشخص کنید و همچنین تعیین کنید که با ایجاد این محدودیت چه تب‌هایی باید در ابتدا بسته شوند. تب‌های پین شده و تب‌های که تاکنون محتوای آن را مشاهده نکرده‌اید، بسته نخواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات