بمناسبت سالگرد عرضه‌ی ایکس‌باکس‌وان، مایکروسافت بازی و فیلم‌های رایگان منتشر می‌کند

پنج‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به مناسبت اولین سالگرد عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس وان، تعداد زیادی بازی، فیلم و حتی کنسول رایگان دراختیار کاربران خاص قرار خواهد داد.
تبلیغات

۲۲ نوامبر سال گذشته کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد و مورد استقبال طرفداران همیشگی ایکس ‌باکس قرار گرفت. مایکروسافت به مناسبت نزدیک شدن به اولین سالگرد عرضه‌ی این محصول، علاوه بر ارائه آمار جالبی از یک سال اخیر، جوایز و هدایای زیادی را برای کاربران منتخب در نظر گرفته است.

طبق گزارش مایکروسافت، در یک سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد گیمراسکور توسط گیمرهای ایکس ‌باکس وان کسب شده و کاربران این کنسول ۲ میلیارد ساعت بازی کردند.

معروف‌ترین دستاوردها (Achievment) در بازی‌های Forza Motorsport 5، Titanfall، Destiny و COD: Ghosts کسب شده است.

برای اینکه از جوایز و آیتم‌های رایگان سالگرد ایکس‌باکس وان برخوردار شوید، باید بیش از ۱۷ سال سن داشته باشید و در برهه‌ی زمانی خاصی مانند روزهای اول عرضه، کنسول را خریداری کرده باشید. برخی از این موارد به شرح زیر هستند: 

  • تصاویر پس‌زمینه برای داشبورد کنسول، صفحه‌ی توییتر و کامپیوتر با مضمون سالگرد ایکس‌باکس وان (A Year One)
  • اجاره‌ی رایگان سریال Halo 4: Forward Unto Dawn برای مدتی محدود
  • اجاره‌ی رایگان فیلم‌های Dragon Ball Z: Battle of the Gods و پک تلویزیونی این مجموعه مخصوص کاربران آمریکایی و کانادایی

مایکروسافت تعداد زیادی جوایز ارزشمند که حتی شامل کنسول و بازی رایگان است برای کاربرانی خوش‌شانس در نظر گرفته است که باید از شرایط خاصی برای دریافت آن‌ها برخوردار باشند. لیست کامل این جوایز را می‌توانید ازطریق وب‌گاه رسمی ایکس‌باکس مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات