تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۵، بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش خواهد یافت

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در دو فصل اخیر با کاهش فروش گوشی‌های‌هوشمند و متقابلا کاهش درآمد روبرو شد. از این‌رو بسیاری براین باور هستند که این کمپانی کره‌ای، سیاست‌های تولید خود را تغییر خواهد داد. ظاهرا سامسونگ درصدد کاهش تولید تلفن‌های‌هوشمند خود در سال ۲۰۱۵ است.
تبلیغات

کارشناسان تایید کردند که سامسونگ درصدد کاهش میزان تولید گوشی‌های‌هوشمند خود به میزان ۲۵ تا ۳۰ درصد در سال ۲۰۱۵ است. البته این کمپانی اعلام کرده که تعداد محصولات میان‌رده و پایین رده خود را افزایش خواهد داد. این تصمیم در جهت نفوذ بیشتر در بازار‌ کشورهای در حال توسعه است.

هنوز به مدل‌هایی که سامسونگ در نظر دارد تا از سبد محصولات خود حذف کند، اشاره‌ای نشده است. به‌نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد تا گوشی‌های‌هوشمند خود همچون سری مینی و مگا را متوقف کرده و با تمرکز بیشتری به توسعه‌ی گوشی‌های پرچمدار بپردازد. با توجه به گزارش مالی سامسونگ در فصل‌های گذشته، بخش موبایل این کمپانی کره‌ای زیر فشار قرار گرفته تا راه‌حلی را برای بهبود وضعیت موجود پیدا کند. سامسونگ تنها شرکتی نیست که سیاست‌های خود در بازار موبایل را تغییر داده، چندی پیش نیز بودجه‌ی بخش موبایل مایکروسافت با کاهش روبرو شد.

هرچند گلکسی S5 به اهداف تعیین شده برای آن دست نیافته، اما فروش خوبی را تجربه کرده است. سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا جایگاه سابق خود را بدست آورد. این کمپانی درصدد انتشار سریع اندروید آبنبات چوبی برای تلفن‌های‌هوشمند خود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات