تصاویر منتسب به دیجیتابزر صفحه‌ی نمایش اکسپریا Z4 سونی فاش شد

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی اکسپریا Z3 در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین، حال نوبت به پرچمدار ۶ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ سونی رسیده است. انتشار تصاویر منتسب به دیجیتابزر ال‌سی‌دی اکسپریا Z4، گمانه‌ها در خصوص معرفی پرچمدار سونی در CES 2015 را تقویت می‌کند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمستان و زمان معرفی نسل جدید پرچمداران اندرویدی، اخبار و شایعات منتشر شده در مورد این گوشی‌ها نیز شتاب می‌‌گیرد. ساعاتی پیش تصاویر منتسب به دیجیتایزر ال‌سی‌دی اکسپریا Z4 سونی منتشر شد. شاید از خود بپرسید که دیجیتابزر چیست؟ در گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌ی نمایش لمسی، دیجیتایزر به ورقه‌ی شیشه‌ای اطلاق می‌شود که لمس‌های صورت گرفته روی صفحه‌ی نمایش را به سیگنال‌های دیجیتال تبدیل می‌کند. یعنی این لایه با پوشش ال‌سی‌دی، قابلیت لمس‌پذیری را به تلفن‌هوشمند اضافه می‌کند. در تصاویر منتشر شده، دیجیتابزر منتسب به اکسپریا Z4 در کنار ماژول مشابه به کاربرده شده در اکسپریا Z3 قرار گرفته است.

Z4Int

شایعات قبلی حکایت از استفاده از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی در اکسپریا Z4 داشتند، حال آنکه این تصویر گویای استفاده از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی در اکسپریا Z4 است. به‌نظر می‌رسد صفحه‌ی نمایش نسل جدید پرچمدار سونی، دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل باشد.

نگاه نزدیک به این ماژول، حاکی از آن است که بلندگوهای استریو در محلی که در گوشی Z2 قرار داشتند، تعبیه خواهند شد. اما محل قرارگیری سنسورهای تشخیص نور و دوربین جلوی گوشی تغییر یافته است.

انتظار می‌رود سونی نسل جدید پرچمدار خود را در جریان برگزاری CES 2015 یا MWC 2014 معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات