سونی بابت مشکلات اخیر شبکه PSN معذرت خواهی کرد

مایکل ایفرام، مدیر بخش پلی‌استیشن شرکت سونی در ناحیه استرالیا، به خاطر مشکلات ایجاد شده در عرضه‌ی بروزرسانی ماسامونه و اختلالات شبکه‌ای، از همه‌ی کاربران پلی‌استیشن عذرخواهی کرد.

سونی بزرگ‌ترین بروزرسانی کنسول پلی‌استیشن 4 را چندی پیش با نام ماسامونه عرضه کرد که شامل تغییرات بسیار زیاد در بخش رابط کاربری شد و امکانات نرم‌افزاری بیشتری را به کنسول اضافه کرد. اما به محض عرضه‌ی این بروزرسانی، مشکلات عدیده‌ای در اتصال سرورها به وجود آمد که سونی را مجبور به عرضه‌ی بروزرسانی 2.01 کرد تا مشکلات را حل کند.

مایکل ایفرام، در واکنش به اعتراضات اخیر کاربران و مشکلات به وجود آمده، اظهار داشت که «سونی ضد گلوله نیست» و بروز برخی مشکلات اجتناب‌ناپذیر است.

گوش کنید، ما واقعا شرمنده هستیم و عذرخواهی می‌کنیم. من به هیچ وجه قصد ندارم تا انحرافی در جریان اتفاقات اخیر ایجاد کنم، اما باید بدانید مقابله با مشکلات در چنین شبکه‌ای واقعا پیچیده است. فعلا بسیار خرسندیم که توانستیم بروزرسانی دیگری را عرضه کنیم تا مشکلاتی از قبیل Rest Mode و اپلیکیشن یوتوب را حل کنیم. این واقعا مایه تاسف و شرمندگی بود. ما از بروز چنین اتفاقاتی بیزار هستیم. شبکه پس از عرضه‌ی بروزرسانی شماره 2.00 (ماسامونه) از کار افتاد و شرمندگی زیادی را برای ما در پی داشت. این مشکلات در طول زمان روی می‌دهد، اما ما در مقابل همه‌ی آن‌ها به قول معروف ضدگلوله نیستیم.

وی در ادامه به فروش ۱۳.۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود گسترش پلتفرم جدید، باعث می‌شود تا ما مبارزه علیه مشکلات احتمالی شبکه‌ای را هم بیش از پیش کنیم اما باید توجه داشته باشید که سونی به هیچ وجه مصون از خطا نیست و هر اتفاقی ممکن است روی دهد.

علاوه بر مشکلاتی که بر سر بروزرسانی جدید به وجود آمده بود، تعدادی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌هایی که پیش از عرضه بازی Dragon Age: Inquisition، این عنوان را بر روی پلی‌استیشن 4 علاوه بر پلتفرم‌های دیگر نقد کرده بودند، از وجود باگ جدی و مشکل اساسی در ارتباطات شبکه PSN و این بازی خبر دادند. سونی و استودیو BioWare، سازنده‌ی این بازی، هم‌اکنون در حال کار بر روی این مشکل هستند تا بتوانند آن را تا زمان عرضه‌ی بازی که هفته‌ی آینده است، برطرف کنند.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید