در سه‌ماهه سوم سال 2014، لنوو 30 درصد در بازار تبلت‌ها رشد کرده است

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴ میلادی، ۵۵.۲ میلیون دستگاه تبلت به بازار عرضه شده است. اپل و سامسونگ رتبه‌های اول را در اختیار گرفته و لنوو رشد قابل ملاحظه‌ای را دربازار تبلت‌ها تجربه کرده است.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد تکیه‌ زدن بر جایگاه بزرگ‌ترین تولید‌ کننده‌ی پی‌سی در جهان، غول چینی دنیای فناوری را راضی نکرده است. براساس گزارش منتشر شده توسط Strategy Analytics، در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴ میلادی، ۵۵.۲ میلیون دستگاه تبلت روانه‌ی بازار شده است. لنوو با در اختیار داشتن ۵.۴ از بازار، در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۳، رشدی ۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

بازار جهانی تبلت‌ها در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۴ شاهد عرضه‌ی ۵۵.۲ میلیون تبلت بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشدی ۵ درصدی را به خود دیده است. اپل و سامسونگ همچنان رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند، هرچند هر دو کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی، شاهد کاهش فروش بودند. گویا لنوو به فرمول افزایش فروش در بازار‌هایی که رو به افول هستند، دست یافته است. این کمپانی محصولاتی چون اولترا بوک یوگا پرو ۳ و تبلت یوگا ۲ را که هر دو از سیستم‌عامل ویندوز بهره می‌برند، روانه‌ی بازار کرده است.

TabletInt

تبلت‌های اندروید با در اختیار داشتن ۷۲ درصد از بازار در جایگاه اول قرار گرفته‌اند. اپل با سیستم‌عامل iOS، سهمی ۲۲.۳ درصدی را کسب کرده است. سیستم‌عامل ویندوز نیز با رشدی ۲ درصدی، ۵.۷ درصد از بازار تبلت‌ها را به خود اختصاص داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات