بروزرسانی‌های جدید برای تبلت شیلد انویدیا از راه می‌رسند

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
مطالعه 3 دقیقه
اخیرا شرکت انویدیا با انتشار تیزری ظاهر اندروید 5.0 بکار رفته در  تبلت SHIELD را به نمایش گذاشته است. اما به تازگی این شرکت مهر تاییدی بر سایر قابلیت‌هایی که در تبلت شیلد وعده آنها داده شده بود، زده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اندروید 5.0 و طراحی متریال

اندروید 5.0 بکار رفته در این تبلت بسیار شبیه به اندروید خام است و زبان طراحی متریال در نرم‌افزارهای اختصاصی نیز رعایت شده است. همچنین بروزرسانی‌هایی برای Dabbler app و SHIELD Hub ارائه شده است. Dabbler  یک نرم‌افزار طراحی از پیش نصب شده بر روی تبلت SHIELD است که از مزایای استفاده از DirectStylus و Direct Touch 2.0  در تبلت شیلد بهره می‌برد. سطح حساسیت به فشار در تبلت شیلد بدون استفاده از قلم اکتیو واقعا قابل توجه است.

NV SHIELD Tablet Dabbler2

همچنین اگرچه  ما هم هنوز از نرم‌افزار بروزرسانی شده Dabbler استفاده نکرده‌ایم اما به نظر می‌رسد طراحی جدید این نرم‌افزار به کاربر پسندتر شدن آن کمک زیادی کرده و تبلت شیلد را تبدیل به یک گزینه مناسب برای طراحی کرده است. علاوه بر Dabbler، اَپ شیلد هاب هم بروز خواهد شد و طراحی متریال در آن اعمال می‌شود. این اَپ دسترسی سریع به بازی‌های اندرویدی و رایانه‌ای را فراهم می‌کند.

NV SHIELD Tablet SHIELD Hub app

گسترش GRID

سرویس بازی GRID، شبیه به نت‌فلیکس برای بازی است. اگر PC با قابلیت استریم بازی‌های شیلد نداشته باشید، GRID قابلیتی است که عنوان‌های مطرح بازی در PC را برای تبلت شما به ارمغان می‌آورد. GRID در حال حاضر شامل 20 عنوان مانند Borderlands 2، Batman Arkham City و Psychonauts است و این لیست بطور مرتب در حال گسترش است.

پیش از این GRID فقط در سن خوزه آمریکا در دسترس بود ولی کم‌کم کل آمریکا را تحت پوشش قرار خواهد داد. ایالت‌های ویرجینیا و اورگان در ماه جاری میلادی و غرب اروپا نیز تا ماه دسامبر مورد پوشش قرار می‌گیرند. انویدیا برای آسیا نیز برنامه‌ریزی کرده و در سه ماهه دوم سال 2015 این سرویس در آسیا نیز قابل استفاده خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌ها سرویس گرید تا 30 ژوئن سال 2015 رایگان خواهد بود و هنوز اطلاعاتی مبنی بر هزینه استفاده از آن بعد از تاریخ ذکر شده، منتشر نشده است.

بازی‌های جدید بهینه شده برای SHIELD

 در حال حاضر 20 عنوان بازی برای پردازنده‌ی تگرا K1 بهینه‌سازی شده‌ و بیش از 400 عنوان نیز از نظر کنترل لمسی برای تبلت شیلد بهینه‌سازی شده‌اند، اما عنوان‌های قابل توجه جدیدی به این لیست اضافه شده‌اند که از بین آنها می‌توان به OddWorld: Stranger’s Wrath، Pure Pool و Strike Suit Zero  اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات