توزیع ۱۰ میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان بین خرده فروشی‌ها در سال ۲۰۱۴

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
پس از کاهش قیمت ۵۰ دلاری کنسول ایکس‌باکس وان، شرکت مایکروسافت اعلام کرد سرعت فروش این کنسول نسل هشتمی تا سه برابر افزایش پیدا کرده است.
تبلیغات

یوسف مهدی، نایب‌ رئیس بخش بازاریابی و مدیریت استراتژیک بخش ایکس ‌باکس شرکت مایکروسافت در خبری، افزایش فروش کنسول ایکس‌ باکس وان را تأیید کرد و گفت:

با ورود بازی‌های مطرح، عرضه‌ی باندل‌های متنوع و کاهش قیمت کنسولمان از تاریخ ۲ نوامبر، توانستیم عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازار داشته باشیم. اگر بخواهیم براساس آمار صحبت کنیم، باید بگوییم در مقایسه با هفته‌ی قبل، میزان فروش به سه برابر رسیده است و این نشان می‌دهد ما در تعطیلات سال جاری، ایکس‌باکس وان‌های بیشتری را در خانه‌های مردم خواهیم داشت. با ورود به تعطیلات، بسیار خرسندیم که می‌توانیم ایکس‌باکس وان را به‌عنوان سکان‌دار فروش هفتگی در بین کنسول‌های نسل هشتمی معرفی کنیم. ما در سال جاری ۱۰ میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان به خرده‌فروشی‌ها برای فروش به مشتریانمان ارسال کرده‌ایم که امیدواریم مورد استقبال علاقه‌مندان قرار بگیرد.

این اولین‌بار از ماه ژوئیه سال جاری است که مایکروسافت آمار تقریبی در مورد میزان فروش و تزریق کنسول ایکس‌باکس وان به بازار ارائه می‌دهد. هم‌اکنون مایکروسافت با کاهش ۵۰ دلاری قیمت ایکس‌باکس وان و رساندن آن به مبلغ ۳۴۹ دلار، سعی دارد تا از مدت زمان تعطیلات میلادی برای فروش بیشتر کنسول خود استفاده کند. این کاهش قیمت تنها تا ۵ ژانویه ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت.

رقیب کنسول مایکروسافت، پلی ‌استیشن 4 از شرکت سونی، چهار ماه پیش توانست به آمار فروش ۱۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا دست پیدا کند و درحال‌حاضر بر طبق گزارش مالی که اخیرا شرکت سونی از سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی منتشر کرده است، آمار فروش PS4 به ۱۳.۵ میلیون دستگاه رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات