اطلاعاتی جدید از گوشی HTC Desire Eye مخصوص هواداران سلفی منتشر شد

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
چند ماه پیش بود که اطلاعاتی از گوشی هوشمند جدید شرکت HTC به نام Eye مخصوص هواداران عکس‌های سلفی در فضای اینترنت منتشر شد، اما هیچ جزئیات دقیقی تا به امروز از آن به دست نیامد. حال اطلاعات جدیدی از شکل ظاهری و مشخصات HTC Eye منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی یک گوشی هوشمند فوق‌العاده برای عکاسی سلفی است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر طبق اطلاعات فاش شده از منبعی به نام upleaks در شبکه اجتماعی توییتر، گوشی هوشمند HTC Eye از خانواده‌ی Desire خواهد بود. HTC Desire Eye دارای یک دوربین قدرتمند ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی خود خواهد بود که می‌تواند عکس‌های سلفی با رزولوشنی به مراتب بالا را  تهیه کند. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دیگر نیز در پشت این دستگاه تعبیه شده است.

از مشخصات فنی فاش شده‌ی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش بزرگ ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p اشاره کرد. قلب تپنده‌ی HTC Desire Eye یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپ‌دراگون با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز است که ۲گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده‌ از ورودی کارت حافظه‌ی میکرو SD برای افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی کمک بگیرد. انرژی این گوشی هوشمند نیز از طریق یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت که قابلیت جداسازی دارد، تامین خواهد شد. جدا از بحث سخت‌افزاری، این گوشی از رابط کاربری Sense 6 بهره خواهد برد.

اما نکته‌ی جالب در این گوشی، قابلیت ضد‌آب است که می‌تواند به یکی از نقاط قوت آن تبدیل شود. این گوشی در رنگ‌های متنوع و همین‌طور بدنه‌ای نازک برخوردار است و برای هر دو دوربین آن نیز فلش LED تعبیه شده است.

HTC همواره تلاش داشته است تا از دوربین به عنوان یکی از مشخصه‌های اصلی گوشی‌های خود استفاده کند و تا به حال از تکنولوژی‌های انحصاری مانند Ultra Pixel و یا Duo Camera در محصولات خود بهره برده است.

هنوز HTC معرفی رسمی از این گوشی خود انجام نداده است اما انتظار می‌رود این مدل جدید و قدرتمند خانواده‌ی Desire در سه‌ماه‌ی چهارم سال جاری میلادی راهی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات