گوگل معتقد است مردم عاشق نکسوس 6 با آن ابعاد غول‌پیکرش خواهند شد!

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
گوگل تصمیم گرفت نکسوس جدید را در نهایت تعجب با اندازه ۵.۹ اینچی تولید و روانه بازار کند. گوگل از اندازه ۴.۹ اینچی در نکسوس 5 ناگهان ۱ اینچ تمام به اندازه صفحه نمایش نسل جدید سری نکسوس اضافه کرد. همین افزایش اندازه زیاد باعث شد بسیاری از کاربران نکسوس 6 را حالا یک تلفن بسیار بزرگ به حساب بیاورند و مناسب برای در دست گرفتن همه افراد ندانند. اما گوگل در این باره نظر دیگری دارد.
تبلیغات

 این افزایش اندازه و بزرگ شدن نکسوس ۶ که به شکلی الگوی دستگاه‌های اندرویدی نیز به حساب می‌آید، قیمت این دستگاه را بسیار افزایش داد و کسانی که منتظر یک نکسوس با اندازه متعادل و قیمتی مناسب بودند را به کلی نامید کرد.

گذشته از گله‌های زیاد درباره این نکسوس، گوگل به خوبی از نظر مردم درباره این تلفن بزرگتر از حد معمول ساخت موتورولا آگاه است. نائب رئیس بخش مدیریت محصولات گوگل گفته که این شرکت با کمال میل و از صمیم قلب دوست دارد در بخش فبلت‌ها سرمایه گذاری کند.

نویسنده مقاله می‌گوید؛ زمانی که با برایان راکواسکی در سایت CNET صحبت می‌کردم از او درباره تصمیم گوگل برای افزایش زیاد صفحه نمایش گوشی پرچم‌دار‌اش پرسیدم و در جواب او به من گفت که گوگل معتقد است افرادی که فکر می‌کنند اینطور دستگاه بزرگی را نمی‌توان به سادگی حمل کرد تنها نیاز دارند بدون هیچگونه پیش قضاوت این دستگاه را امتحان کنند و به احتمال زیاد از آن لذت خواهند برد. او با تاکید این جمله را گفت: «اگر به همان افراد مخالف برای یک هفته فبلتی داده شود، ۵۰ درصد از آن‌ها بعد از این مدت از دستگاه خود راضی خواهند بود و دیگر قصد بازگشت نخواهند داشت.» باید قبول کرد که گوگل اولین کمپانی نیست که سعی می‌کند بازار گوشی‌های هوشمند را به سمت صفحات نمایش بزرگتر بکشاند. همچنین در زمانی که از مشتریان درباره اندازه گوشی‌های هوشمند سوال کنید، اکثر آنها جواب خواهند داد: «هر چه بزرگتر، بهتر».

از زمانی که نکسوس 6 به صورت رسمی معرفی شده، در سایت‌های مختلف خارجی مقاله‌های زیادی درباره اندازه بزرگ نکسوس ۶ نوشته شده و این تصمیم گوگل را سرزنش می‌کنند اما در آخر و وقتی که زمان فروش این دستگاه برسد به راحتی تصمیم هوشمندانه و متناسب با بازار گوگل روشن خواهد شد. تقاضای مشتریان اکنون به سمت گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگتر رفته و چه چیزی است که تولید کننده‌ها بیشتر از همه آن را می‌خواهند؛ قطعا فروش بیشتر. همچنین گذشته از این مورد، گوگل باید با نکسوس جدید یک تمایز و الگوی جدید را برای سازندگان دستگاه‌های اندرویدی معرفی می‌کرد که بتواند این دستگاه را به یک ابزار خاص تبدیل کند که در این زمینه موفق هم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات