تماشا کنید: با Share Play و قابلیت‌های اشتراک گذاری بازی فقط در پلی‌استیشن 4 آشنا شوید

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
سونی در کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4، تمرکز بالایی بر روی قابلیت‌های اشتراک گذاری و آنلاین بین بازیکنان از خود نشان داده است که باعث سهولت ارتباط میان گیمرها و همچنین دسترسی به امکاناتی انحصاری شده است. یکی از این قابلیت‌ها، Share Play نام دارد که به وسیله‌ی آن، بازیکنان قادر خواهند بود از طریق شبکه‌ی PSN، بازی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه با توضیحاتی راجع به این قابلیت انحصاری و ویدیویی تبلیغاتی در مورد آن، همراه باشید.
تبلیغات

آیا مایل هستید با دوست خود فیفا بازی‌ کنید اما خود آن بازی را در اختیار ندارید؟ قابلیت Share Play این مشکل را از طریق اتصال اینترنت و شبکه‌ی PSN رفع خواهد کرد. کسی که بازی را در اختیار دارد می‌تواند با فعال کردن این قابلیت، از دوست دیگر خود که حتی عنوان مورد نظر را ندارد، دعوت کند تا به مدت حداکثر یک ساعت، با شما به بازی بپردازد. این قابلیت برای همه‌ی بازی‌ها اجرایی خواهد شد.قابلیت Share Play، سه حالت مختلف را پیش روی کاربر قرار می‌دهد که به شرح زیر است:

Share Screen: تصویر بازی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این یکی از بهترین ‌راه‌هایی است که گیمر می‌تواند بازی خود را به دوستانش نشان دهد و یا از این طریق، به راهنمایی در مورد چالشی در بازی بپردازد. این قابلیت نیازی به حساب کاربری PlayStation Plus ندارد.

Hand over my controller: با این گزینه می‌توانید کنترل بازی را به دوست خود بسپارید. دوست شما هیچ نیازی ندارد که بازی را در اختیار داشته باشد یا محتوایی را دانلود کند. با استفاده از این راه می‌توان بازی را به کسی که هنوز عنوان را خریداری نکرده معرفی کرد و به وی اجازه دهید تا تجربه‌ای از بازی شما داشته باشد. برای استفاده از این قابلیت، میزبان باید حساب کاربری PlayStation Plus در اختیار داشته باشد اما برای مهمان اجباری نیست.

Hand over another controller: اگر بازی مورد نظر شما دارای بخش چندنفره‌ی محلی (Local) باشد، می‌توانید از دوست خود که حتی بازی را در اختیار ندارد، بخواهید که به شما ملحق شود. برای استفاده از این قابلیت، هر دو بازیکن باید به حساب کاربری PlayStation Plus دسترسی داشته باشند.

Share Play به همراه چندین قابلیت جدید، با بروزرسانی شماره 2.00 پلی‌استیشن 4 که اسم رمز ماسامونه را یدک می‌کشد، در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است برای استفاده از این امکانات، نیاز به اینترنت پرسرعت خواهید داشت.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات