اندروید آبنبات چوبی برای جی 3 و گلکسی S5 تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
جی 3 و گلکسی S5 دو پرچمدار کمپانی‌های کره‌ای ال‌جی و سامسونگ در سال ۲۰۱۴ هستند. گوگل اندروید آبنبات چوبی را ۱۲ آبان ماه منتشر خواهد کرد و این دو تلفن‌هوشمند اصلی‌ترین نامزدهای دریافت نسخه‌ی جدید اندروید در میان سایر محصولات این دو کمپانی هستند. گزارش‌های منتشر شده حکایت از این دارند که جی 3 و گلکسی S5 تا پایان سال جاری میلادی به اندروید آبنبات چوبی بروز خواهند شد.
تبلیغات

هرچند کمپانی‌های سونی، اچ‌تی‌سی و موتورولا از برنامه‌‌های پیش‌رو برای عرضه‌ی اندروید آبنبات چوبی برای محصولات خود خبر داده‌اند، اماهنوز دو کمپانی ال‌جی و سامسونگ در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند. براساس گزارشی که توسط وب‌سایت TechTastic و به نقل از مقامات رسمی ال‌جی منتشر شده، این کمپانی پرچمدار خود، جی ۳ را تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی به اندروید آبنبات چوبی بروز خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این بروزرسانی برای آزمایش و تست توسط اپراتورها خواهد بود یا این کمپانی نسخه‌ی اصلی را برای بروزرسانی منتشر خواهد کرد. با توجه به تجربه‌ی ال‌جی در ساخت دو نسل از محصولت سری نکسوس که همیشه پیش از سایرین به آخرین نسخه‌ اندروید بروز می‌شوند، می‌توان انتظار داشت که جی۳ تا پایان سال جاری به اندروید آبنبات چوبی بروز شود.

سامسونگ و ال‌جی تلفن‌های‌هوشمند خود را همراه با ویژگی‌های اختصاصی فراوانی روانه‌ی بازار می‌کنند که این امر، بروزرسانی به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید را پیچیده‌تر می‌کند، چراکه این دو کمپانی باید ویژگی‌های مورد نظر و رابط‌کاربری خود را نیز مطابق با استانداردهای سیستم‌عامل جدید بروز کنند. برای مثال ال‌جی باید به‌همراه رابط‌کاربری اپتیموس، ویژگی‌هایی چون Knock On و Knock Code، اپلیکیشن ریموت و شماری از قابلیت‌های اختصاصی را نیز بروزرسانی کند. سامسونگ نیز همچون ال‌جی بسیاری از قابلیت‌های اختصاصی ارائه شده را در کنار رابط‌کاربری تاچ‌ویز بروزرسانی خواهد کرد. پیش‌تر ویدئویی منتشر شده بود که نشان از آماده‌سازی نسخه‌ی جدید تاچ‌ویز برای اندروید آبنبات چوبی داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات