مایکروسافت می‌خواهد ساخت اپلیکیشن‌ برای ویندوزفون را ساده‌تر کند

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته مایکروسافت Windows App Studio را ساخت تا اپلیکیشن‌های بیشتری برای ویندوزفون ساخته و به فروشگاه این پلتفرم وارد شوند. این برنامه جواب داد و توسعه دهندگان نزدیک به 50,000 اپلکیشن را در طول ۱۴ ماه برای ویندوزفون ساختند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با تلاش‌های مایکروسافت برای سهولت ساخت اپلیکیشن‌های تحت پلتفرم‌های این شرکت آشنا شوید.
تبلیغات

اکنون ردموندی‌ها در فکر هستند تا در این عرصه قدمی رو به جلو بردارند، آن‌ها نسخه بتای Windows App Studio را به تازگی بروزرسانی کرده‌اند تا امکانات بیشتری در اختیار توسعه دهندگان قرار گیرد. حالا تنها کاری که توسعه دهندگان نیاز به انجام آن دارند این است که در زمان ساخت یک برنامه تحت پلتفرم Universal 8.1، به دنبال مجوز و گواهی لازم بگردند، پس از کدنویسی، این اپلیکیشن به صورت خودکار بر روی دستگاه ویندوز فون ۸.۱ نیز قابل نصب است. مایکروسافت این طریق ساخت اپلیکیشن برای ویندوزفون را Windows 8.1 sideloading نامیده است.

این بروزرسانی تازه، همچنین اجازه می‌دهد برنامه‌هایی با ۹ زبان بیشتر ساخت، تم و نمونه‌های بیشتر را در اختیار داشت و همچنین ترفند‌های جدیدی برای توسعه دهنگان فراهم می‌کند. اگر قصد ثبت نام دارید، پیش‌نیاز‌های شما محدود کننده نیست، تنها نیاز است حساب کاربری مایکروسافت و شوق و علاقه زیاد برای ساخت اپلیکیشن‌های ویندوزفون داشته باشید. از اینجا می‌توانید در Windows App Studio ثبت نام کنید.

مایکروسافت مدت‌ها است که تلاش می‌کنند تا بستری را فراهم کند که توسعه دهندگان پلتفرم‌های مختلف ویندوز بتوانند اپلیکیشن‌های خود را در تمام سیستم‌عامل‌های موبایل، تبلت و دسکتاپ عرضه کنند. حال به نظر می‌رسد که در این زمینه قدم‌های جدی برداشته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات