ویدیو‌های تبلیغاتی گوگل برای نکسوس 6، نکسوس 9 و اندروید L لو رفت

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا ۱۵ اکتبر تنها یک روز باقی است و با گذشت هر دقیقه بیشتر به زمان رونمایی نکسوس 6 و نکسوس 9 و البته انتشار اندروید L نزدیک می‌شویم. بالاخره خواهیم فهمید که L حرف اول چه نامی از اندروید نسخه پنجم است و با مشخصات تبلت و تلفن جدید نکسوس نیز آشنا خواهیم شد. امروز یک روز پیش از رونمایی رسمی به صورت اتفاقی ۳ ویدیو انیمیشنی و تبلیغاتی در اینترنت منتشر شده‌اند که به نظر در حال نشان دادن ویژگی‌های اندروید L و نکسوس 6 هستند.
تبلیغات

در حالی که نمی‌توان تضمین کرد گوشی غول پیکر ظاهر شده در این ویدیو‌های تبلیغاتی نکسوس ۶ است اما با توجه به شایعات گذشته باید همینطور فرض کنیم. چرا که نکسوس ۶ را موتورولا ساخته و همینطور که در این ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، ظاهر دستگاه شباهت‌های بسیاری با موتو X موتورولا دارد. ویژگی‌های دیگر که به نکسوس ۶ اشاره دارند، نوع زنگ خوردن متفاوت دستگاه و همچنین دکمه‌های ناوبری اندروید L هستند.ایده این آگهی شاید این باشد که گوشی بزرگتر نکسوس ۶ با اندازه صفحه نمایش ۵.۹ اینچ برای همه مناسب نیست. همچنین در ویدیو شعاری می‌بینیم که می‌گوید  «با یکدیگر باشید، نه شبیه یکدیگر».

اشاره زیادی به تبلت نکسوس ۹ در این ویدیو‌ها نمی‌شود اما در یکی از کلیپ‌ها (اتوبوس سوار) این تبلت نیز آشکار می‌شود. سومین تبلیغ، ویژگی زیادی از هیچکدام دستگاه‌های جدید را مشخص نمی‌کند. گزارش‌ها و شایعات بسیار مدعی‌اند گوگل فردا از گوشی هوشمند نکسوس ۶ و تبلت نکسوس ۹ رونمایی خواهد کرد.

در پایین می‌توانید هر ۳ ویدیو تبلیغاتی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات