تماشا کنید: قابلیت‌های بسته‌ی نرم‌افزاری Eye Experience از زبان اچ‌تی‌سی

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش در پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس اچ‌تی‌سی، دیدیم که این کمپانی از بسته‌ی نرم‌افزاری جدیدی با نام Eye Experience رونمایی کرد که در آن چندین قابلیت جذاب که عموما به دوربین تلفن مرتبط می‌شوند به تلفن‌های مبتنی بر Sense 6.0 اضافه خواهد شد. حال این کمپانی برای معرفی قابلیت‌های موجود در این بسته، چندین ویدیو را آماده کرده که در ادامه تماشا خواهید کرد.
تبلیغات

بسته‌ی نرم‌افزاری Eye Experience برای تلفن‌های One M7 و One M8 و دیگر تلفن‌های مجهز به Sene 6.0 ارائه خواهد شد. پس قابلیت‌های مربوط به این بسته قرار نیست مثل Zoe برای تمام تلفن‌های اندرویدی ارائه شوند.

در ویدیو اول، اچ‌تی‌سی به معرفی قابلیت فوکوس خودکار روی چهره می‌پردازند که در گفتگوی تصویری کاربرد دارد. این قابلیت قادر است تا چهره‌ی ۴ نفر را بصورت همزمان تشخیص داده و دنبال کند تا همیشه در فوکوس باشید:

دانلود ویدیو

 اچ‌تی‌سی در بسته‌ی بروز رسانی Experience Eye، عکس‌برداری سلفی را نیز ساده‌تر کرده است. حالا می‌تواند با به زبان آوردن کلماتی همچون «چیز» بدون لمس صفحه عکس‌برداری کنید یا اجازه‌ دهید تا تلفن وقتی شما لبخند می‌زنید بصورت خودکار عکس بگیرد:

دانلود ویدیو

قابلیت جدید دیگر Split Capture نام دارد که از طریق آن می‌توانید همزمان با دوربین جلو عقب فیلم‌برداری کرده و نتیجه‌ی نهایی را در قالب یک فیلم به اشتراک بگذارید:

دانلود ویدیو

قابلیت دیگر Face Fusion نامیده می‌شود که از طریق آن می‌توانید دو چهره را به یکدیگر ترکیب کنید و نتیجه‌ی نهایی را در قالب یک تصویر به اشتراک بگذارید. مثلا می‌توانید چهره‌ی خود را با دوستتان ترکیب کنید:

دانلود ویدیو

چند قابلیت دیگر نیز در بسته‌ی Eye Experience وجود دارد که با مراجعه به وب‌سایت HTC می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. نظر شما درباره‌ی امکانات جدید نرم‌افزاری تلفن‌های اچ‌تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات