اپلیکیشن جدید سامسونگ به منظور ثبت تمام فعالیت‌های انجام شده با دستگاه فاش شد

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با قضاوت از روی اسکرین‌شات‌های لو رفته که به دست Sammobile رسیده است، سامسونگ با اپلیکیشن Life Times خود قصد دارد امکان ثبت استفاده از گوشی و اپلیکیشن‌ها را بر روی گوشی‌های گلکسی خود فراهم کند. نتیجه‌ی استفاده از این برنامه، ایجاد فهرست از تمامی تصاویر، ایمیل‌ها، موقعیت‌ها، موسیقی‌ها، پیغام‌ها و آپدیت‌های شبکه‌های اجتماعی و در نهایت ارائه‌ی یک گزارش خلاصه از تمام این فعالیت‌های روزانه در پایان روز به کاربر است.
تبلیغات

 اپلیکیشن Story Album سامسونگ هم‌اکنون نیز چنین قابلیتی را بر اساس جزئیات عمومی نظیر موقعیت مکانی و زمان برای تصاویر به کاربران ارائه می‌کند ولی به نظر می‌رسد Life Times، بیشتر شبیه به یک برنامه خاطره روزانه نظیر Day Journal برای اندروید و یا Day One برای iOS عمل نماید.

در هر حال این موضوع، دقیقا در نقطه مقابل گزارش‌های مبتنی بر همکاری سامسونگ با گوگل به منظور کاهش اپلیکیشن‌های اختصاصی و نیز شخصی‌سازی‌های ارائه شده برای دستگاه‌های اندرویدی این شرکت قرار می‌گیرد. البته همچنان در مورد این اپلیکیشن شک و تردید وجود دارد و ممکن است تنها در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار داشته باشد. سامسونگ پیش‌تر نیز نسبت به ارائه اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های جدید همراه با پرچم‌داران خود اقدام کرده است؛ بنابراین احتمال ارائه‌ی برنامه Life Times توسط سامسونگ، همراه با آخرین پرچم‌دار این شرکت که همه را به انتظار خود واداشته، یعنی گلکسی اس 5 وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات