اپل وعده داده است که مشکل صفحه‌ی سفید مرگ iOS 7 را بزودی برطرف نماید

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل با انتشار iOS 7، این سیستم‌عامل را کاملا برای آیفون غنی کرد و بررسی‌های انجام شده توسط منتقدان نیز اغلب سویه مثبت داشتند. در هر حال، یک ایراد مهم که بطور بی سر و صدا مدتی باعث آزار کاربران شده بود قرار است در آپدیت بعدی iOS 7 مورد رسیدگی و رفع قرار گیرد. بر اساس این باگ، کاربران بدون دلیل مشخصی با یک صفحه‌ی سفید/مشکی با لوگوی اپل مواجه می‌شدند که باعث ری‌استارت شدن دستگاه می‌شد.
تبلیغات

 Trudy Muller در این مورد به وب‌سایت Mashable گفته است که «ما مشکل مربوط به یک باگ را که گاهی باعث کرش کردن صفحه خانگی می‌شد، در آپدیت بعدی سیستم‌عامل رفع کرده‌ایم».

اولین گزارشات مبنی بر بروز مشکلات مربوط به این باگ، در ماه سپتامبر گذشته در انجمن‌های کاربری اپل آغاز شد و پس از مدتی به شبکه‌های اجتماعی گوناگونی نظیر توئیتر راه پیدا کرد.

This is the new “blue screen of death” pic.twitter.com/ls7AquiuT7— Hiten Shah (@hnshah) نوامبر 26, 2013

بر اساس گزارشات مختلف، رنگ این صفحه‌ بسته به رنگ ظاهر آیفون تفاوت می‌کند. آیفون‌های با ظاهر سفید، صفحه‌ی سفید رنگ با لوگوی سیاه اپل را نمایش می‌دهند در حالی که دستگاه‌های مشکی، صفحه‌ای به رنگ سیاه و با لوگوی سفید رنگ اپل در وسط آن را نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد این باگ هر دستگاهی که iOS 7 را اجرا می‌کند را تحت تاثیر قرار داده و برخی کاربران نیز گزارش کرده‌اند که هنگام رسیدن باتری به 30 درصد، دستگاه به کلی خاموش می‌شود. شایعه شده است که آپدیت مربوطه همراه با نسخه‌ی 7.1 این سیستم‌عامل ارائه خواهد شد که در حال حاضر در مرحله چهارم بتا به سر می‌برد. انتظار می رود در نسخه‌ی 7.1 سیستم‌عامل موبایل اپل، علاوه بر رفع این باگ، شاهد تغییرات جزئی در رابط کاربری و طراحی نیز باشیم.

آیا شما نیز تا کنون در گوشی آیفون خود دچار این مشکل شده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات